// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فروشگاه گیم استاپ از رونمایی نسل بعد کنسول های خانگی می‌گوید

راب لوید، مدیرعامل فروشگاه گیم‌استاپ، پیش‌بینی کرده است که احتمالا کنسول‌های نسل بعد در سال جاری معرفی یا عرضه خواهند شد.

دیگر به انتهای نسل هشتم بازی‌های ویدیویی نزدیک شده‌ایم، اما سوال اصلی این است که کمپانی‌های سونی و مایکروسافت چه‌ زمانی کنسول‌های نسل بعد خود را معرفی خواهند کرد. فروشگاه گیم‌استاپ (GameStop) در جریان گزارش مالی خود، در مورد نسل بعد بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها سخن گفته است. این فروشگاه معتقد است که در سال ۲۰۱۹، شاهد کنسول‌های نسل بعد خواهیم بود. طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، راب لوید، مدیرعامل فروشگاه گیم‌استاپ، دراین‌باره می‌گوید:

با احترام به‌سخت‌افزارهای فعلی، هرقدر به‌پایان نسل فعلی کنسول‌های سونی و مایکروسافت نزدیک می‌شویم، انتظار داریم درخواست کاربران برای خرید کنسول‌های فعلی کاهش یابد، زیرا منتظر کنسول‌های نسل بعدی هستند.

لوید درادامه صحبت‌هایش درمورد المان‌های تجاری و کسب و کار سخن گفته است. همچنین‌ به این مورد اشاره کرده است که کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت و سونی در سال جاری معرفی و شاید عرضه شوند.

درگذشته اعلام شده است که مایکروسافت مدل‌های جدیدی از ایکس باکس را در نمایشگاه E3 2019 معرفی خواهند کرد. ازطرفی شایعاتی منتشر شده است که سونی هم درحال کار روی کنسول نسل آینده خودش است. با اینکه سونی در E3 2019 حضور ندارد، اما دلیل نمی‌شود که درجریان رویدادهای دیگری کنسول خود را معرفی نکند. همچنین گفته می‌شود نینتندو هم مدل‌های دیگری را برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد نسل بعدی کنسول‌های خانگی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده