// دوشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

درجه سختی Towers of Time بازی Mortal Kombat 11 کاهش پیدا خواهد کرد

در راستای اعتراض کاربران به‌درجه سختی حالت Towers of Time بازی Mortal Kombat 11، استودیو ندررلم در ردیت اعلام کرده است که به‌زودی درجه سختی این بخش را کاهش می‌دهد.

Towers of Time نام یکی از حالت‌های بازی Mortal Kombat 11 است که درجریان آن بازیکنان باید با انتخاب برج‌های مختلف به نبرد با دشمنان بروند. درمبارزه‌ای که با هوش مصنوعی انجام می‌دهید، یک سری ویژگی تقویتی هم به‌کمک هوش مصنوعی می‌آید که این مورد باعث افزایش بیش از حد درجه سختی بازی شده است. برای مثال در بعضی از مسابقات شاهد موشک‌هایی هستیم که آسیب زیادی را به‌شما وارد می‌کنند یا المان‌هایی که باعث قوی‌تر شدن هوش مصنوعی می‌شود.

ازاین‌رو کاربران زیادی نارضایتی خود را به‌گوش استودیو ندررلم (Netherrealm Studios) رسانده‌اند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم در سایت ردیت اعلام کرده است که به‌زودی آپدیتی با محوریت درجه سختی حالت زمانی Towers of Time در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. در این به‌روزرسانی درجه سختی تاحدی کاهش پیدا می‌کند و پاداش‌های بازیکنان هم افزایش پیدا می‌کند. همچنین ندررلم اعلام کرده است که به بازیکنان، ۱۰۰۰ تایم کریستال، ۱۰۰۰ سول فرگمنت، ۵۰۰ عدد قلب و ۵۰۰ هزار سکه خواهد داد تا بتوانند این حالت را ساده‌تر از گذشته پشت سر بگذارند.

درانتها مشخص شده است که دو به‌روزرسانی هم برای کاربران نینتندو سوییچ درنظر گرفته شده است که شامل تمامی موارد ذکر شده به‌علاوه بهبود عملکرد بازی روی نینتندو سوییچ می‌شوند. نسخه کامپیوتر هم هم‌اکنون آپدیت شده است و به‌روزرسانی دیگری هم در نظر گرفته شده است که طی روزهای آینده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده