// دوشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت بازی Days Gone با محوریت رفع باگ های بازی منتشر شد

آپدیت 1.05 بازی Days Gone منتشر شده است تا مشکلات بازی نظیر پایدار نبودن فریم ریت و باگ‌های بازی به‌صورت کامل رفع شوند.

بازی Days Gone، جدیدترین انحصاری کنسول پلی استیشن 4، روز جمعه در دسترس کاربران قرار گرفت تا آن‌ها را وارد جهانی آخرالزمانی کند. ظاهرا دیزگان مشکلاتی نظیر پایدار نبودن فریم ریت، مشکلات صوتی و باگ‌هایی را در خود جای داده بود که کاربران آن‌ها را به تیم سازنده گزارش کرده بودند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت 1.05 بازی دیزگان در دسترس قرار گرفته است. در توضیحات به‌روزرسانی اعلام شده است که مشکلات مربوط به نرخ فریم، باگ‌ها، گلیچ‌ها و مشکلات مربوط به کرش کردن بازی به‌صورت کامل رفع شده‌اند. از دیگر ویژگی‌های آپدیت بازی Days Gone که تنها ۱۳۶ مگابایت حجم دارد، می‌توان‌ به بهبود عملکرد بازی هم اشاره کرد. البته به‌نظر می‌رسد اصلی‌ترین مشکل بازی که مربوط به‌صداگذاری‌های بازی بود، هنوز رفع نشده است.

در این باگ صوتی بازیکنان قادر به‌شنیدن صدای محیط و فریکرها در حالت مخفی‌کاری نبودند. امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل هم به‌صورت کامل رفع شود تا کاربران بتوانند تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را کسب کنند. از دیگر اخبار حول بازی Days Gone می‌توان‌به عرضه‌ی بسته الحاقی رایگان این بازی در ماه ژوئن اشاره کرد. در جریان بسته الحاقی رایگان دیزگان، حالت Survival به بازی اضافه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی دیزگان چیست؟ آیا درحال تجربه‌ی بازی هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده