// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

بلیزارد از برنامه خود برای آیتم‌های بازی World of Warcraft Classic می‌گوید

به تازگی شرکت بزرگ بلیزارد صحبت‌هایی با هواداران داشته در رابطه با تغییراتی که قرار است در بخش آیتم‌های بازی World of Warcraft Classic ایجاد کند.

همان‌طور که شاید مطلع باشید، بازی World of Warcraft Classic قرار است به عنوان نسخه‌ی پایه یا به اصطلاح وانیلا برای بازی World of Warcraft، بازیکنان را به همان نسخه‌ی ابتدایی بازی در سال ۲۰۰۶ ببرد. با توجه به این‌که نسخه‌های قدیمی‌تر معمولا طرفدارانی از جنس بازیکنان قدیمی و کهنه‌کار را بیشتر به سمت خود جذب می‌کنند و شرکت بلیزارد نیز باید پاسخگوی نیازهای آنان باشد. طی چند هفته‌ی اخیر این شرکت بزرگ در انجمن‌های گفتگوی خود اقدام به پاسخگویی به پست‌هایی کرده که همگی نشان از انتظار بالای این قشر از گیمرهای دقیق و ریزبین دارد. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از آخرین این پست‌ها در مورد نحوه‌ی آیتم‌گذاری و خرید و تغییر آیتم‌های داخلی بازی است.

از نگاه سیستماتیک، بازی World of Warcraft Classic از نسخه‌ی 1.12 آغاز خواهد شد، اما اگر بخواهیم محتوای بازی را ملاک قرار دهیم، در واقع با همان نسخه‌ی اصلی بازی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده است، طرف هستیم. شرکت Blizzard طی صحبت‌هایی که با هواداران در انجمن‌های گفتگوی خود داشته، برنامه‌های خود را برای حالت‌های بازیکن در مقابل دشمن (PVE) و بازیکن در مقابل بازیکن (PVP) به‌خوبی اعلام کرده و جزییات آن‌ها را نیز بیان کرده است. اما ظاهرا بیشترین تقاضا مربوط می‌شود به بخش آیتم‌ها که شامل مواردی مانند زره، سلاح و موارد مشابه می‌شود.

World of Warcraft

بازیکنان حرفه‌ای و قدیمی وارکرفت قطعا به خاطر دارند که به دلیل اجرای بازی توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا، این اثر چقدر نیاز به تغییر داشته و با چه سرعتی بخش‌های مختلف آن دست‌خوش تغییر شده است. تیم توسعه دهنده‌ی بازی نیز به واسطه‌ی تجربه‌ی فراوانی که در این زمینه داشته و دارند، خوب می‌دانند که چه تغییراتی باید در بخش‌های بازی، از جمله آیتم‌های آن اعمال کنند. در نتیجه به‌جای تغییرات کوچک در بخش آیتم‌ها، تیم توسعه‌ی بازی قصد دارد همه چیز را به وضعیت نسخه‌ی 1.12 تغییر دهد. به گفته‌ی بلیزارد، آن‌ها قصد دارند با برطرف کردن یک‌سری مشکلات که پیش‌تر و در سال‌های ابتدایی انتشار نسخه‌ی اصلی بازی، گریبان‌گیر آن شده بود، تجربه‌ی بهتری را از نسخه‌ی اصلی در سال جاری میلادی منتقل کنند؛ اگرچه ممکن است دیگر شاهد برخی از جزییات نسخه‌ی اصلی نباشیم.

این تصمیم را در کل می‌توان یک حرکت خوب و در جهت بهبود وضعیت بازی دانست. بلیزارد گفته که آن‌ها نمی‌توانند یک تجربه‌ی صد‌در‌صدی را از نسخه‌ی اصلی بازی را منتقل کنند و یک بازسازی کامل از آن را داشته باشند. به این‌ دلیل که طبق گفته‌هایشان، نمی‌شود چیزهایی که پیش‌تر یاد گرفته‌ایم، مجددا از یاد ببریم و دوباره سعی در یادگیری آن‌ها کنیم. به جای آن، تلاش می‌کنیم که بهترین و روان‌ترین تجربه‌ی ممکن را تا جای ممکن به طرفداران مجموعه وارکرفت منتقل کنیم. بازی World of Warcraft Classic قرار است در تاریخی نامعلوم در تابستان سال جاری به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده