// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

مزایای پیش خرید Super Mario Maker 2 مشخص شد

کاربران ژاپن و اروپا نینتندو سوییچ با پیش‌خرید نسخه فیزیکی یا دیجیتالی Super Mario Maker 2، می‌توانند قلم مخصوص این بازی را دریافت کنند.

بازی Super Mario Maker را می‌توان یکی از بازی‌های موفق کنسول نینتندو Wii U دانست‌ که به بازیکنان اجازه می‌داد مراحل مخصوص به‌خودشان را طراحی کنند. ازاین‌رو کاربران می‌توانستند خودشان و کاراکتر ماریو را به‌چالش بکشند. حال در تابستان بازی Super Mario Maker 2 برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و نینتندو قصد دارد با ارائه محتویات و قابلیت‌های جدیدتر، کاربران بیشتری را به این بازی جذب کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری نینتندو در توییتر اعلام کرده است که پیش‌خرید کنندگان نسخه فیزیکی بازی سوپر ماریو میکر 2، می‌توانند قلم مخصوص این بازی را به‌عنوان پاداش دریافت کنند. البته این پاداش تنها برای کاربران ژاپنی و اروپایی در نظر گرفته شده است. درادامه اعلام شده است که اگر قصد پیش‌خرید نسخه دیجیتالی را دارید، حتما باید نسخه لیمیتد ادیشن بازی Super Mario Maker 2 را خریداری کنید تا این قلم مخصوص را دریافت کنید.

Super Mario Maker 2 / سوپر ماریو میکر 2

در این میان اشاره کنم که پیش‌خرید نسخه لیمیتد ادیشن بازی Super Mario Maker 2، اشتراک ۱۲ ماهه سرویس آنلاین نینتندو را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی Super Mario Maker 2 در تاریخ هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده