// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

سریال Santa Clarita Diet پس از سه فصل لغو شد

نتفلیکس سریال Santa Clarita Diet را پس از سه فصل لغو کرد.

تولید سریال Santa Clarita Diet متوقف شد. لغو شدن این سریال از سوی نتفلیکس غافلگیر‌کننده به نظر می‌رسد؛ از این جهت که یکی از آثار درجه یک اورجینال آن‌ها به حساب می‌آمد که ستارگانی همچون درو باریمور و تیموتی اولفینت در آن به ایفای نقش می‌پرداختند.

نتفلیکس ضمن اعلام این خبر، از تیم بازیگری و سازندگان سریال نیز قدردانی کرد. همانند دیگر پلتفرم‌های استریم ویدیویی، نتفلیکس به آمار بینندگان توجه‌ای ویژه‌ای دارد و با توجه به هزینه‌های زیادی که صرف ساخت آثار اورجینال می‌کند، چنین چیزی بدیهی است. سریال Santa Clarita Diet از نظر منتقدان اثر شکست خورده‌ای محسوب نمی‌شد و میانگین امتیاز ۸۹ درصد را در سایت Rotten Tomatoes برای خود ثبت کرده بود. از نظر مخاطبان هم این سریال راضی کننده بود و دریافت میانگین امتیاز ۸۷ درصد چنین مسئله‌ای را ثابت می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا سازنده سریال، ویکتور فریسکو که ایده اصلی اثر نیز متعلق به وی است، امتیاز این سریال را در اختیار دارد و می‌تواند آن را به سرویس‌های دیگر بفروشد یا خیر. در حالی که تعدادی از آثار نتفلیکس، همانند سریال‌های ساخته شده پیرامون شخصیت های مارول، در نهایت این قابلیت را دارند که در سرویس دیگری به حیات خود ادامه دهند، مشخص نیست سرنوشت سریال رژیم غذایی سانتا کلاریتا به کجا ختم می‌شود.

پخش سریال Santa Clarita Diet از سال ۲۰۱۷ آغاز شد و داستان زوجی به نام جوئل و شیلا را در شهر سانتا کلاریتای کالیفرنیا روایت می‌کرد که خود را در یک مخمصه عجیب می‌بینند. شیلا تبدیل به یک زامبی می‌شود و شروع به خوردن گوشت انسان می‌کند. در همین حین، جوئل و دیگر اعضای خانواده به او کمک می‌کنند تا به این تغییر شکل عادت کند. در این سریال بازیگرانی همچون لیو هیوسن، ناتان فیلیون، ریکاردو چاویرا و ریچارد تی جونز به ایفای نقش می‌پرداختند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده