// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

بازی واقعیت مجازی Peaky Blinders در دست ساخت است

براساس اخبار منتشر شده از استودیوی مِیز تئوری، سریال محبوب و بریتانیایی Peaky Blinders به دنیای بازی‌های واقعیت مجازی راه پیدا می‌کند.

طرفداران بیرمنگام، کلاه‌‌های تیغ‌دار، شرارت و از همه مهم‌تر واقعیت مجازی آماده باشند؛ چون Peaky Blinders، سریال تاریخی-جنایی شبکه BBC 2 با بازی کیلین مورفی، در حال تبدیل شدن به یک بازی VR است و سال آینده راهی پلتفرم‌های واقعیت مجازی می‌شود.

انتقال سریال Peaky Blinders به دنیای بازی‌های ویدیویی توسط استودیوی میز تئوری (Maze Theory) صورت می‌گیرد و بازیکنان را در نقش یکی از اعضای این گروه گانگستر‌ی قرار خواهد داد. تجربه کلی بازی حول مأموریت‌های زیرزمینی و خلافکارانه جهت مقابله با گروه‌های رقیب جریان دارد و حضور چهر‌ه‌ها و مکان‌های آشنایی از سریال تلویزیونی را وعده می‌‎دهد.

در معرفی بازی ذکر شده:

با شخصیت‌های نام‌آشنا و جدید روبه‌رو شوید، در مکان‌های معروف و پرتنش مثل مرکز شرط‌بندی شلبی گشت و گذار کنید و در کافه گریسون نوشیدنی ایرلندی سر بکشید.

میز تئوری (که ظاهراً توسط کارمندان اسبق اکتیویژن و پلی استیشن شکل گرفته است) اعلام کرده که از «تکنولوژی فوق‌العاده هوش مصنوعی» برای انتقال دنیای Peaky Blinders به واقعیت مجازی استفاده خواهد کرد. این استودیو برای شفافیت بیشتر اذعان داشت:

برای اولین بار شخصیت‌ها به اشارات، حرکات، صدا و بدن بازیکنان عکس‌العمل نشان می‌دهند و تعاملی انسان‌گونه خواهند داشت.

میز تئوری ادامه داد:

بازیکنان با شخصیت‌های دوست‌داشتنی به شکل زنده تعامل و همکاری خواهند داشت و با عملکرد متقابل روی اتفاقات آینده تأثیر می‌گذارند.

براساس این گفته‌‎ها با اثر جالبی روبه‌رو هستیم، اما برای اثبات این اظهارات باید تا سال بعد منتظر بمانیم.

بازی پیکی بلایندرز برای انتشار در بهار ۲۰۲۰ روی «تمامی پلتفرم‌های VR» برنامه‌ریزی شده است.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده