// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

بسته Re:Mind بازی Kingdom Hearts 3 رسما معرفی شد

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی اقدام به معرفی جدیدترین بسته الحاقی بازی Kingdom Hearts III با نام Re:Mind کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان کنسرت موسوم به Kingdom Hearts Orchestra: World of Tres که در شهر توکیوی ژاپن جریان داشت، شرکت اسکوئر انیکس اقدام به معرفی جدیدترین DLC بازی Kingdom Hearts III با نام Re:Mind کرد. این بسته‌ی الحاقی همان‌طور که از نامش نیز پیدا است، علاوه بر اضافه کردن یک سناریو به نام Re:Mind به بازی، اپیزودی با نام Limit Cut Episode و باس‌های داخل آن و همچنین اپیزود Secret Episode به همراه تنها باس آن، اضافه شدن صداگذاری به زبان انگلیسی به نسخه‌ی ژاپنی بازی و موارد دیگری را نیز به این بازی اکشن نقش آفرینی، از مجموعه Kingdom Hearts اضافه می‌کند.

در حال حاضر هیچ‌گونه تاریخ انتشار یا قیمتی برای بسته‌ Re:Mind بازی Kingdom Hearts 3 توسط شرکت Square Enix اعلام نشده است. علاوه بر این بسته، یک محتوای رایگان نیز برای بازی معرفی شد که یک کلید جدید از کلیدهای داخل بازی موسوم به Keyblade و همچنین یک فرم جدید را به این اثر اضافه می‌کند. بازی Kingdom Hearts III در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. در راستای اخبار مرتبط با این بازی، پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Kingdom Hearts 3 درجه‌ی سختی تازه‌ای دریافت کرده است. این بازی در بررسی زومجی توانسته نمره‌ی خوب ۸.۵ را دریافت کند. نظر زومجی در رابطه با این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

Kingdom Hearts 3 یک بازی بسیار گسترده با محتویات بی‌شماری است که نه تنها طرفداران قدیمی را متعجب می‌کند بلکه این اثر به کاربران جدیدی که تمایل دارند برای اولین بار به تجربه جدیدترین نسخه فرنچایز کینگدام هارتس بپردازند، پیشنهاد می‌شود. سلاح‌ها یا به اصطلاح کی‌بلید‌های منتوع در کنار جادوهای رنگارنگ تنها بخشی از گستردگی این بازی را نشان می‌دهد. انیمیشن‌ها و روایت‌های مختلف در هر یک از دنیاهای بازی که از کاراکترهای دیزنی تشکیل شده‌اند شما را ترغیب می‌کنند که بازی را پیش ببرید. البته در آن سو برخی موارد در این راستا همکاری نمی‌کنند و باعث می‌شوند به تجربه بازی لطمه وارد شود. گفت و گوهای طولانی در کنار کات سین‌ها و باس‌ فایت‌های طولانی شاید به مذاق عده‌ای خوش نیاید.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده