// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی‌های Animal Crossing و Luigi's Mansion احتمالا امسال منتشر می‌شوند

بنابر گفته‌ی شرکت نینتندو، بازی‌های Animal Crossing و Luigi's Mansion به‌ احتمال زیاد امسال منتشر می‌شوند.

درست است که شرکت نینتندو ممکن است امسال بازی جدید سبک جهان باز مانند Zelda یا بازی سه‌بعدی Mario در برنامه‌اش نداشته باشد اما برنامه‌های آن برای نینتندو سوییچ امسال چشمگیر است. نینتندو اعلام کرده است که علاوه‌بر بازی‌های Fire Emblem: Three Houses ،Pokemon Sword & Shield و Super Mario Maker 2 همچنان برنامه دارد که بازی‌های Animal Crossing و Luigi's Mansion را امسال منتشر کند اما هنوز اطلاعات جدیدی راجع به زمان انتشار این دو بازی منتشر نکرده است.

در طی آخرین گزارش مالی نینتندو، این شرکت زمان انتشار بازی Bayonetta 3 را از سال ۲۰۱۹ به TBA یا به «زودی اعلام می‌شود» تغییر داد به این معنا که بازی اکشن از استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) تا سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد. خبر تأخیر بازی Bayonetta 3  البته می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران بازی‌های Animal Crossing و Luigi's Mansion باشد زیرا در صورتی که نینتندو قصد نداشت این دو بازی را امسال معرفی کند، قطعا خبر تأخیر آن‌ را اعلام می‌کرد.

البته باتوجه‌به وضعیت متغیر بازی‌های در حال توسعه، هنوز هم امکان دارد زمان انتشار این دو بازی تغییر کند اما نینتندو برنامه‌ای برای تأخیر این دو بازی ندارد. به احتمال زیاد ما شاهد اعلام اطلاعات بیشتری مانند زمان انتشار این دو بازی در کنفرانس E3 امسال خواهیم بود.

بنابر اطلاعات درز شده از بازی Animal Crossing، گفته می‌شود که این بازی در سپتامبر امسال منتشر خواهد شد و اگر این اطلاعات درست باشد، بازی Luigi's Mansion به احتمال زیاد در اکتبر یا نوامبر مابین زمان انتشار  Animal Crossing و Pokemon Sword & Shield، عرضه خواهد شد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده