// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

کارگردان Madden NFL 20 قول یک بازی کم‌نقص را داده است

پس از معرفی بازی Madden NFL 20، کارگردان این بازی قول داده و ابراز امیدواری کرده که طرفداران با یک بازی کم‌نقص‌تر و روان‌تر نسبت به نسخه‌ی قبل مواجه شوند.

سال گذشته بود که بازی Madden NFL 19 منتشر شد و حتی پس از آپدیت‌های متعدد و پشت سر هم هم نتوانست تمامی ایرادات و باگ‌هایی را که در خود داشت رفع کند. از این‌رو بسیاری از کاربران و طرفداران سری فوتبال آمریکایی از این اثر راضی نبودند؛ چراکه بیشتر از این‌که لذت بازی را تجربه کنند، باید با ایرادات زیاد آن دست و پنجه نرم می‌کردند. حال و پس از معرفی بازی Madden NFL 20 که روز گذشته نیز خبر آن را در زومجی مطالعه کردید، بر اساس جدیدترین اخبار بازی، مایک یانگ، کارگردان بازی Madden NFL 20، قول داده و همچنین ابراز امیدواری کرده که نسخه‌ی جدید بازی یک اثر کم‌نقص‌تر و کم ایراد‌تر نسبت به نسخه‌ی پیشین خواهد بود و بازیکنان تجربه‌ی بهتری از این سری پیدا خواهند کرد.

این وعده‌ که کارگردان بازی داده، بخشی از صحبت‌هایی است که وی در مورد تغییرات جالب و مثبت این نسخه از بازی بیان کرده است. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

لیست بزرگی وجود دارد از موارد و تغییراتی که در بازی Madden NFL 20 اعمال شده و قطعا باعث هیجان زده شدن طرفداران خواهد شد. فکر می‌کنم ما تغییرات زیادی در این نسخه اعمال کرده‌ایم؛ همان‌طور که انیمیشن‌های بیشتری را نیز به آن اضافه کرده‌ایم. همچنین این نسخه نسبت به نسخه‌ی قبل، کم‌ایرادتر و روان‌تر خواهد بود.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی توسط الکترونیک آرتز مبنی بر تغییرات گیم‌پلی بازی جهت روان‌تر شدن آن منتشر نشده، اما در رابطه با تغییرات و اضافات این نسخه از بازی مواردی منتشر شده که تعدادی از آن‌ها را روز گذشته و در خبر معرفی بازی در زومجی مشاهده کردید. در این بین می‌توان به کمپین موسوم به QB1 که امکان راه‌اندازی کالج فوتبال را به شما می‌دهد، یک ویژگی به نام Run-Pass و بازیکنان سوپراستار X-Factor و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک از آن‌ها اشاره کرد که همگی در کنار هم عمق و لذت بیشتری به جدیدترین نسخه از سری Madden NFL می‌دهند.

Madden NFL 20

یانگ همچنین از یک روش بسیار خوب برای رفع ایرادات و باگ‌های احتمالی بازی خبر داد. وی گفت که اعضای تیم توسعه‌ی بازی به جای این‌که صبر کنند و پس از پایان ساخت بازی به رفع ایرادات بپردازند، این‌بار تصمیم دارند در طول و در جریان روند توسعه‌ی آن، این ایرادات را رفع کنند تا در نهایت شاهد یک بازی روان‌تر و به اصطلاح پولیش‌خورده‌تر در ابتدای انتشار باشیم. این روند پیش‌ گرفته شده قطعا به قابل بازی شدن این اثر در زمانی زودتر، کمک خواهد کرد و باعث می‌شود که تیم توسعه بتواند زودتر مراحل تست نهایی آن را به پایان برساند. یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و آن این است که اگرچه این روش جدید به ظاهر برای کشف زود هنگام ایرادات بازی در نظر گرفته شده، اما ممکن است توسط شرکت الکترونیک آرتز تبدیل به یک ویژگی شود که فعلا از آن رونمایی نشده است؛ یک ویژگی که بازیکنان بتوانند جهت کشف ایرادات بازی، پیش از انتشار آن مشارکت داشته باشند؛ چیزی شبیه به سرورهای تست بازی‌هایی مانند Overwatch و Smite.

بازی Madden 20 قرار است در تاریخ ۲ ماه آگوست (۱۱ مرداد ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود و البته کسانی که نسخه‌ی Superstar Edition آن را تهیه کنند، می‌توانند سه روز زودتر بازی را تجربه کنند.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده