// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

رویداد جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 دو برابر XP به همراه دارد

استودیو تری آرک اعلام کرده که آخرین رویداد ایکس پی دوبرابری برای فصل سوم بازی Call of Duty: Black Ops 4 روز گذشته آغاز و تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

براساس گفته‌های استودیو تری آرک، قرار است روز سه‌شنبه، ۳۰ ماه آوریل (۱۰ اردیبهشت ماه) محتوای جدیدی برای فصل سوم بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شود. اگر شما نیز این بازی را تجربه می‌کنید، می‌توانید از حالا که در حال مطالعه‌ی این خبر هستید تا پایان تاریخ ذکر شده، وارد بازی شده و براساس جدیدترین اخبار بازی، از آخرین رویداد ایکس پی دوبرابری که برای فصل سوم این بازی در حال برگزار است، بهره‌مند شوید و از این ویژگی که توسط استودیو Treyarch برای تمامی حالت‌های بازی فعال شده، استفاده کنید.

این رویداد به‌عنوان آخرین رویداد در فصل جاری، که از روز گذشته آغاز شده به‌نوعی خاص تلقی می‌شود و از این‌رو مهم نیست که در چه سبک و حالتی بازی کنید؛ در هر کدام که باشید، به میزان دوبرابر ایکس پی به‌دست می‌آورید. شاید برایتان عجیب باشد، اما این افزایش ایکس پی به حالت League Play نیز وارد می‌شود که دارای سیستم درجه‌دهی مختص به خودش است و در این حالت نیز می‌توانید با سرعتی دوبرابر سطح یا لول خود را ارتقا دهید. اگرچه این اولین بازی نیست که این استودیو چنین اقدامی به این شکل وسیع انجام می‌دهد، اما قطعا جالب توجه است که آن‌ها تلاش دارند تا درست پیش از آغاز فصل بعدی، از بازی به شکل‌های مختلف پشتیبانی کنند.

رویداد دوبرابری ایکس پی بازی Call of Duty: Black Ops 4 از روز گذشته یعنی ۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه و درست تا پیش از آغاز فصل چهارم بازی ادامه خواهد داشت. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، به‌تازگی تایید شده که شخصیت Spectre از نسخه‌ی قبلی بازی بنا به درخواست‌های مکرر طرفداران قرار است به نسخه‌ی حال حاضر نیز اضافه شود. همچنین قرار است درست پس از آغاز فصل چهارم بازی در تاریخ ذکر شده، حالت محبوب موسوم به Prop Hunt نیز به این اثر اضافه شود. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شده است.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده