// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Mario Tennis Aces را به مدت یک هفته رایگان تجربه کنید

کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند بازی Mario Tennis Aces را به‌مدت یک هفته رایگان تجربه کنند که شامل یک هفته استفاده رایگان از سرویس آنلاین نینتندو هم می‌شود.

۱۰ ماه از عرضه‌ی بازی Mario Tennis Aces می‌گذرد و شرکت نینتندو با انتشار کاراکترها و حالت‌های مختلف، سعی دارد مخاطبان این بازی سرگرم کند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران نینتندو سوییچ و علاقه‌مندان به بازی Mario Tennis Aces که هنوز موفق به‌تجربه‌ی بازی نشده‌اند، می‌توانند آن را به‌مدت یک هفته به‌صورت رایگان تجربه کنند.

برای دانلود نسخه‌ی رایگان بازی تنها کافی است وارد فروشگاه eShop کنسول نینتندو سوییچ شوید و Mario Tennis Aces: Special Demo را دانلود کنید. درادامه مشخص شده است که می‌توانید حالت Online Tournament، بازی کردن با هوش مصنوعی و حالت Ring Shot را به‌صورت آنلاین یا تک‌نفره تجربه کنید. از نظر تعداد کاراکتر هم در این نسخه رایگان تنها ۹ کاراکتر از ۲۷ کاراکتر بازی در دسترس خواهد بود.

در این میان اشاره کنم که با تجربه Special Demo، لباس کلاسیک ماریو در نسخه اصلی برای شما دردسترس قرار خواهد گرفت و اگر هر رنگ کاراکتر یوشی در چالش مشارکتی مخصوص به‌خودش را آزاد کنید، در نسخه اصلی در دسترس قرار می‌گیرد. درکنار تمامی موارد ذکر شده، نینتندو یک پیشنهاد شگفت‌انگیز دیگر هم دارد. کاربران نینتندو سوییچ با دانلود Mario Tennis Aces: Special Demo، یک ایمیل از سوی نینتندو دریافت می‌کنند که حاوی کد هفت روزه استفاده از سرویس آنلاین نینتندو است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده