// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

بسته Nyakuza Metro بازی A Hat in Time با انتشار تریلری معرفی شد

به تازگی بسته‌ Nyakuza Metro بازی A Hat in Time که یک حالت جدید را نیز به این اثر اضافه می‌کند، با انتشار تریلری معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی استودیو Gears for Breakfast با انتشار یک تریلر ۵ دقیقه‌ای، جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی A Hat in Time را با نام Nyakuza Metro معرفی کرد. این DLC علاوه بر مکان‌ها و آیتم‌ها جدیدی که به بازی اضافه می‌کند، یک حالت جدید با نام Online Party Mode را نیز رونمایی می‌کند. این حالت که بخش‌هایی از آن را در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، تا نهایتا ۵۰ نفر را به‌صورت تیم گرد هم جمع می‌کند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. استیکرهای داخل بازی نیز به مناسبت اضافه شدن این حالت، از نوعی هستند که مناسب ارتباطات‌اند و می‌توان از آن‌ها در بخش رقابت‌های آنلاین و این حالت جدید استفاده کرد. بازی A Hat in Time پیش‌تر و به واسطه‌ی کمپین کیک استارتر کلید زده و ساخته شده است. تریلر معرفی بسته‌ی الحاقی Nyakuza Metro بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بسته‌ی نام‌برده در حال حاضر به قیمت ۶.۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است و قرار است در تاریخ ۱۰ ماه مه (۲۰ اردیبهشت ماه) برای این بازی منتشر شود. البته کسانی که در ابتدا و در هنگام شروع و توسعه‌ی پروژه‌ی این بازی، جزو حامیان آن در وب‌سایت کیک استارتر بوده‌اند، در روز انتشار این DLC، یک ایمیل دریافت خواهند کرد که حاوی کدی است که بسته را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار آنان قرار خواهد داد. خود بازی نیز برای کسانی که قصد خرید آن را دارند، به مناسبت معرفی این بسته، در شبکه‌ی استیم با ۵۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار قابل خریداری است. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده است.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در رابطه با آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده