نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Bombastic Brothers – Top Squad؛ نجات زمین از دست بیگانگان

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل دوبعدی با سبک مبارزه‌ای و تیراندازی آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Bombastic Brothers – Top Squad یک بازی دوبعدی با سبک تیراندازی و اکشن است. شخصیت اصلی این بازی فردی به نام جف است که کاپیتانی کشتی را برعهده دارد. در ابتدای خط داستانی این بازی یک وضعیت بسیار بد به وجود می‌آید؛ وضعیتی که در آن یک سری بیگانه به سرزمین آن‌ می‌آیند و قصد نابود کردن آن را دارد. اما حالا این شخصیت‌ها به همراه کاپیتان جف باید لباس مخصوص خود را بر تن کنند و به مبارزه با این بیگانه‌ها بروند. بازی Bombastic Brothers – Top Squad توسط استودیو بازی‌سازی MY COM ساخته شده است. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۳۸۶ مگابایت دارد.

بازی موبایل Bombastic Brothers – Top Squad

با اینکه سازندگان این بازی از بازی‌های قدیمی و آرکیدی الهام گرفته‌اند اما شما هنگام استفاده از آن، اصلا احساس خستگی و تکراری بودن نمی‌کنید

اگر بیگانه‌های آزاردهنده به خانه‌ای حمله کنند، معمولا تنها راهی که برای صاحب خانه باقی می‌ماند تا خود و محل زندگی‌اش را نجات دهد، برداشتن یک اسلحه است. زمانی‌که همه شکست خوردند و هیچکس دیگر باقی نمانده، پای برادران بامبستیک به میان می‌آید؛ یک تیم نسبتا قانونی، متشکل از چندین سرباز و مامورهای مختلف. شما در این بازی می‌توانید قهرمان مورد نظر و اسلحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. علاوه‌بر این، شما بعد از کمی پیش روی در بازی آیفون Bombastic Brothers – Top Squad می‌توانید کشتی فضایی مورد نیازتان را انتخاب یا حتی آن را ارتقاء بدهید و بیگانه‌های بسیار بزرگ و سخت به مبارزه بپردازید. لازم به ذکر است که بازی موبایل Bombastic Brothers: Top Squad، از بازی‌های قدیمی هم سبک خودش الهام گرفته اما به این شکل است که حتی بازیکنان جدیدی که از آن نسخه‌های آرکیدی قدیمی خاطره‌ای ندارند هم می‌توانند تا حد زیادی از این بازی لذت ببرند.

شما در این بازی شاهد یک گیم پلی دویدنی و تیراندازی خواهید بود. درست است که این بازی سبکی نسبتا قدیمی دارید اما اصلا خسته کننده و تکراری نخواهد بود. داستانی که برای این بازی در نظر گرفته شده، فوق‌العاده جذاب است و قهرمانان بسیار دوست داشتنی‌ای دارد. با اینکه مأموریت‌های نجات دنیا کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و به خاطر حمله بیگانگان همه چیز نابود شده، اما خوشبختانه داخل این بازی شما کاملا دستتان باز است تا هر اسلحه، سفینه و قهرمانی را که دوست دارید انتخاب و شانس خود را برای نجات دادن سیاره زمین امتحان کنید!

بازی موبایل Bombastic Brothers – Top Squad

این بازی یک حالت رقابتی هم دارد که جذابیت بازی کردن را چندین برابر بیشتر می‌کند؛ البته حالت رقابتی آن کمی فرق دارد، به این صورت که شما باید به سطح ۱۰ برسید و بعد از این، در سفینه خود یک محیط مبارزه‌ای بسازید تا بتوانید با دوستان یا بازیکنان دیگر هم‌بازی شوید. بازی موبایل Bombastic Brothers – Top Squad در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. پرداخت درون برنامه‌ای یکی از بخش‌هایی است که تقریبا در بازی‌های موبایل بسیار زیادی وجود دارد. شما با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. شما در این بازی می‌توانید با پرداخت پول واقعی، تمام تبلیغات را از بین ببرید یا پکیج‌های مخصوص داخل بازی را خریداری کنید و از مزایای به‌خصوص آن بهره ببرید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی نگاهی بیندازید.

دانلود بازی Bombastic Brothers – Top Squad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده