نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

نگاهی به اتفاقات گیمینگ مهمی که شاید در سال ۲۰۱۹ رخ بدهند

در این آیتم ویدیویی، نگاهی به اتفاقات هیجان‌انگیز گیمینگی خواهیم داشت که شاید در سال ۲۰۱۹ رخ بدهند. با زومجی همراه باشید. 

سال ۲۰۱۸ با انتشار بازی‌های بزرگ، موفقیت کنسول‌های مختلف و مخصوصا سوییچ، برگزاری رویداد‌های هیجان‌انگیز گیمینگ و اتفاقات و حاشیه‌های مختلف این حوزه به پایان رسید و ۲۰۱۹ هم در چند ماهی که از آن گذشته، اتفاقات نسبتا خوبی چون انتشار بازی‌هایی مثل Resident Evil 2 Remake، Devil May Cry 5 و The Division 2 برای‌مان رقم زده است و البته که در ادامه این سال هم می‌توانیم منتظر اتفاقات ویژه‌تری باشیم؛ اتفاقاتی چون رونمایی سونی و مایکروسافت از کنسول‌های جدید‌شان یا انتشار بازی‌های بزرگی از Death Starnding گرفته تا Cyberpunk 2077 که البته هنوز هیچ‌کدام تاریخ انتشار دقیقی ندارند. 

همچنین ۲۰۱۹ هم صحنه برگزاری رویداد‌های گیمینگ مختلفی از E3 2019 گرفته تا گیمزکام ۲۰۱۹ خواهد بود که طبیعتا همه بی‌صبرانه منتظر آن‌ها و آشنا شدن با جدید‌ترین دستاورد‌های شرکت‌های حاضر در هر رویداد خواهیم بود. به همین مناسبت در چهل و نهمین قسمت از برنامه لودینگ، آیتمی با محوریت پیش‌بینی اتفاقات جالب گیمینگ در سال ۲۰۱۹ داشتیم که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

نظرات خود را در مورد این اتفاقات با زومجی به‌اشتراک بگذارید. شما دوست دارید چه اتفاقاتی در سال ۲۰۱۹ رخ دهند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده