// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰

پلی استیشن 5 تا یک سال آینده عرضه نخواهد شد

براساس اطلاعاتی از برنامه‌ریزی مالی سال آینده سونی این‌طور به نظر می‌رسد که کنسول جدید این شرکت تا ۱۲ ماه آینده عرضه نخواهد شد.

در عین حال که سونی در هفته گذشته، به شکل غافلگیرکننده‌ای از اولین جزئیات کنسول بعدی پلی استیشن (احتمالاً پلی استیشن 5) خبر داد، به شکل واضح اذعان داشت که عرضه این سیستم در تقویم سال ۲۰۱۹ جایی ندارد. امروز مشخص شد که بازه زمانی عرضه نشدن نسل بعدی کنسول سونی کمی طولانی‌تر هم خواهد بود.

سونی طی روز گذشته علاوه بر ارائه اطلاعات سال مالی ۲۰۱۸، جزئیات جدیدی در رابطه با عرضه کنسول PS5 نیز به اشتراک گذاشت. براساس گزارش تاکاشی موچیزوکی، خبرنگار مجله وال استریت، سونی اینترکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) اعلام کرده که کنسول پلی استیشن 5 تا سال بعد یا به شکل واضح‌تر تا ۱۲ ماه آینده روانه بازار نخواهد شد. این اطلاعات برگرفته از جدول سال مالی آینده سونی و به این معنی است که پلی استیشن 5 تا هیچ تاریخی قبل از ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) عرضه نمی‌شود.

البته این موضوع چندان هم جای شگفتی ندارد، اما کمی بیشتر ما را در جریان برنامه سونی برای سیستم جدیدش قرار می‌دهد. با توجه به این که سونی تمامی کنسول‌های گذشته پلی‌ استیشن را در اوخر پاییز و نزدیک به تعطیلات سال نو عرضه کرده، بعید نیست که همین کار را با کنسول پلی استیشن 5 نیز تکرار کند. با این که پاییز ۲۰۲۰ زمان قطعی عرضه کنسول جدید نیست، با کنار رفتن ماه‌های اول سال از جدول برنامه‌ریزی سونی، احتمال زیادی برای عرضه پلی استیشن 5 در اواخر سال وجود خواهد داشت.

هنوز خیلی چیز‌ها را در مورد کنسول پلی استیشن 5 نمی‌دانیم و با غیبت سونی در E3 2019 معلوم نیست که چه زمان از این کنسول جدید مطلع می‌شویم. کلی خبر جدید در راه است و مشتاقانه منتظر اطلاعات جدید از سوی سونی هستیم.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده