// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

جنگ وینترفل در سریال Game of Thrones نبردی ترسناک و بقامحور خواهد بود

سازندگانِ قسمت سوم هشتمین و آخرین فصل از سریال Game of Thrones به‌تازگی اعلام کردند که جنگ وینترفل در طول این اپیزود، بیشتر از لحظات حماسی، از سکانس‌هایی در ژانر Survival Horror تشکیل شده است.

این خبر، بخش‌هایی از داستان قسمت‌های پخش‌شده از سریال Game of Thrones را اسپویل می‌کند

.

.

.

.

بعد از افتتاحیه‌ای پرسرعت برای آماده کردن فضا و تازه‌سازی دیدارها و اپیزودی عالی و احساسی برای خلق کردن مناسب‌ترین لحظات تا پیش از فرا رسیدن طوفان، دیگر زمان آن رسیده است که روبه‌روی طولانی‌ترین قسمت «بازی تاج و تخت» در تمام تاریخش قرار بگیریم و نبردی را شاهد باشیم که بارها وعده‌ی رسانه‌های معتبر و خود خالقان اثر مبنی بر تبدیل شدنش به طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین جنگ تاریخ سینما و تلویزیون را شنیده‌ایم. اما اگر لحظات احساسیِ قسمت دوم، شباهتِ جنس و مدلِ ارائه‌ی موسیقی Jenny of Oldstones در انتهای آن با آهنگِ خوانده‌شده توسط پرگرین توک در آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی «ارباب حلقه ها» (The Lord of the Rings) و صحبت‌های سازندگان اثر مبنی بر الهام‌گیریِ آن‌ها از نبرد Helm's Deep در سرزمین میانه برای خلق جنگ وینترفل، سبب شده‌اند که انتظار دیدن ثانیه‌هایی مطلقا اکشن و حماسی در قسمت ۸۲ دقیقه‌ای پیش‌رو را داشته باشید، خوش‌بختانه سخت در اشتباه هستید!

Game of Thrones

چرا که رویارویی وایت‌واکرها و وایت‌ها با انسان‌ها در دژ باستانی خاندان استارک که حجم قابل توجهی از پروتاگونیست‌های دوست‌داشتنی و هنوز جان‌نداده‌ی Game of Thrones را در خطر نابود شدن توسط ارتش شاه شب قرار می‌دهد و یک ساعتِ کامل از قسمت سوم را به خودش اختصاص خواهد داد، قرار است هولناک نیز باشد. قرار است کاراکترهای زیادی را از بین ببرد و احتمالا طرفداران را زیر خروارهایی از احساسات تلخ، دفن کند. کارگردان اپیزود مورد بحث یعنی میگل ساپوچنیک که تا پیش از پخش فصل هشتم، چهار قسمت از سریال را کارگردانی کرده بود، این‌بار قدم‌های تازه‌ای برای خلق اثرش برداشته است. ساپوچنیکِ برنده‌ی جایزه‌ی امی (Emmy) با داشتن قسمت The Gift و صد البته سه اپیزود برترِ پخش‌شده از تلویزیون در تمام ادوار براساس نظرات ثبت‌شده درون وب‌سایت IMDB یعنی «هاردهوم» (Hardhome)، «نبرد حرام‌زاده‌ها» (Battle of the Bastards) و «بادهای زمستان» (The Winds of Winter) در کارنامه‌اش، یکی از مطمئن‌ترین آدم‌هایی است که می‌توانیم از کارگردانی شدن قسمت مهمی از «بازی تاج و تخت» توسط وی، هیجان‌زده شویم؛ فردی که خودش به‌تنهایی باعث می‌شود بعضی از منتقدان پیش‌بینی کنند که اپیزود مورد اشاره، در یادها خواهد ماند و شخصا به‌تازگی اذعان کرده است که می‌خواهد در این قسمت، جنگی ترسناک و بقامحور را به نمایش بگذارد.

میگل ساپوچنیک: در این اپیزود، تعلیق، وحشت، اکشن و درام را خواهید یافت و کار ما برای شکل دادن به آن، چیزی پیچیده‌تر از طراحی سکانس‌هایی برای کشتن و کشتن و کشتنِ شخصیت‌های مثبت و منفی و احساسی کردنِ بی‌معنای تماشاگران بوده است. ژانر این قسمت، Survival Horror خواهد بود و این کلیدواژه‌ای است که من به کمک آن، [حس‌وحال] سرتاسر آن را توصیف می‌کنم.

قسمت سوم فصل هشت، آغازکننده‌ی مسیر اپیزودهای نهایی و مهمی است که تمامی‌شان مدت‌زمان‌هایی هشتاد دقیقه‌ای (با یک یا دو دقیقه زمان کمتر یا بیشتر) را یدک می‌کشند. پس خودتان را آماده کنید؛ زیرا Game of Thrones رسما و بدون تعارف، کمتر از هفتاد و دو ساعت دیگر و به بیان دقیق‌تر در راس ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه به وقت ایران، قدم به شوکه‌کننده‌ترین فاز خود می‌گذارد.


منبع Empire زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده