// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Blacksad: Under the Skin با انتشار تریلری معرفی شد

بازی کارآگاهی Blacksad: Under the Skin که شما را در نقش یک کارآگاه گربه وارد بازی می‌کند، با انتشار تریلری معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مایکرویدز با انتشار تریلری از بازی ماجراجویی و داستانی Blacksad: Under the Skin که شما را در نقش یک گربه‌ی کارآگاه وارد یکی از داستان‌های کامیک Blacksad می‌کند، رونمایی کرد. این بازی که بر اساس داستان اصلی کامیک ساخته شده، شما را به شهری می‌برد که تمامی افراد در آن به شکل یک حیوان اعم از گربه، سگ، کرگدن و مواردی از این دست هستند. این بازی ماجراجویی همان‌طور که گفته شد شما را در نقش یک گربه‌ی کارآگاه به نام John Blacksad وارد شهر نیویورک می‌کند تا در این شهر شلوغ، در قالب یک داستان تاریک و مروز، به دنبال حل پرونده‌های جنایی مختلف باشید. تریلر بازی Blacksad: Under the Skin را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی توسط استودیو Pendulo Studios و استودیو YS Interactive توسعه داده شده و توسط استودیو Microids نیز منتشر خواهد شد. داستان بازی از آن‌جایی آغاز می‌شود که شما با جسد مرده‌ی شخصی با نام Joe Dunn مواجه می‌شوید که صاحب یک کلوب بوکس در شهر نیویورک است. در این بین، یکی از ستاره‌های ورزش بوکس به نام Bobby Yale که توسط شخص مقتول آموزش داده شده نیز گم شده است. کارآگاه John Blacksad را نیز دختر شخص مقتول، که در حال حاضر مسئولیت کلوب بوکس پدرش را بر عهده دارد، خبر کرده تا با تحقیقات خود متوجه شود که چه بر سر پدر و شاگردش آمده است. ادامه‌ی داستان بازی پر است از دسیسه‌چینی‌های متعدد توسط شخصیت‌های داستان.

شما در نقش گربه‌ی کارآگاه باید وارد یک سری مسائل پلیسی پیچیده شوید و به واسطه‌ی حل پازل‌ها و مسائل مختلف، رویدادهای سریع و ناگهانی و همچنین انتخاب دیالوگ‌ مناسب از بین چندین دیالوگ، به دنبال اتخاذ بهترین تصمیم ممکن برای هر رخداد باشید. در این مسیر پر پیچ و خم نیز با بیش از ۳۰ شخصیت متفاوت سر و کار دارید که نحوه‌ی رفتار شما با ایشان و همچنین انتخاب تصمیمات گوناگون، می‌تواند در رفتار آن‌ها نسبت به شما موثر باشد. این‌طور که از تریلر نیز مشخص است، توسعه‌دهندگان بازی به دنبال این بوده‌اند که سبک و گیم‌پلی بازی را تا حد ممکن به داستان و کامیک اصلی وفادار نگه دارند؛ حداقل در تریلر که این‌چنین به نظر می‌آید. تم و حال و هوای بازی تیره و تار است و صدای شخصیت‌های آن زمخت و شبیه به صدای خلاف‌کاران دنیای واقعی است. همه‌ی این‌ها در کنار موسیقی جازی که در حال نواخته شدن است، حال و هوای دهه‌ی ۵۰ شهر نیویورک را به خوبی به بازیکن منتقل می‌کنند. بازی Blacksad: Under the Skin قرار است در تاریخ ۲۶ ماه سپتامبر (۴ مهر ماه) برای پلتفرم‌های پی سی (ویندوز و مکینتاشپلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شود.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده