نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

اولین تریلر فیلم 21Bridges با بازی چادویک بوزمن منتشر شد

کمپانی STX اولین تریلر رسمی فیلم 21Bridges با بازی چادویک بوزمن و به تهیه کنندگی برادران روسو را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم 21Bridges منتشر شده است. کمپانی STX که خیلی سریع در حال گسترش است، به تازگی اولین تریلر رسمی فیلم ۲۱ پل را منتشر کرده که در این فیلم، چادویک بوزمن، بازیگر فیلم Black Panther (بلک پنتر)، نقش اصلی این فیلم را که یک پلیس به نام اندره دیویس است، بر عهده دارد. در این تریلر شاهد نمایش گذشته اندره دیویس و دلیل پلیس شدن او هستیم و در ادامه او باید کسانی را که پلیس‌ها را به قتل می‌رسانند، پیدا و دستگیر کند، اما او در ادامه متوجه می‌شود که یک امپراطوری جرم و جنایت در پشت این اتفاقات قرار دارد که تصمیم می‌گیرند که چه کسی زنده بماند و چه کسی کشته شود. این فیلم با همکاری کمپانی AGBO که به برادران روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)‌ و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) تعلق دارد، ساخته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، کمپانی STX اولین پوستر رسمی فیلم 21Bridges را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم 21 Bridges

چادویک بوزمن، جی. کی. سیمونز، سیه‌نا میلر، تیلور کیچ، کیث دیوید، استفان جیمز، جیمی نیومن، توبی همینگوی، گری کار و الکساندر صدیق، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 21Bridges حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برایان کرک که بیشتر برای کارگردانی سه قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و چهار قسمت از سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. متیو کارناهان و آدام مرویس نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم 21Bridges برای اکران در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده