نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

جیمز گان تصویری از استوری برد فیلم The Suicide Squad منتشر کرد

جیمز گان اخیرا تصویری از استوری برد فیلم The Suicide Squad را منتشر کرده که ظاهرا به یکی از شخصیت‌های جدید این فیلم اشاره می‌کند.

فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به کارگردانی جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در دست ساخت است که او وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را که گفته می‌شود تقریبا یک ریبوت است، نیز بر عهده دارد که قرار است مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال جاری میلادی آغاز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان اولین تصویر از استوری برد قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) را به اشتراک گذاشته است. گان اخیرا تصویری از استوری‌برد یا فیلمنامه مصور این فیلم را در استوری اینستاگرام شخصی خود به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد به یک شخصیت جدید در این فیلم از دنیای DC (دی سی) اشاره می‌کند و گان در مورد این شخصیت از طرفداران سوال پرسیده است. این تصویر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما بی‌شباهت به شخصیت شرور Clayface (کلی‌فیس) نیست. با این حال، در حال حاضر نمی‌توان با قاطعیت در مورد شخصیت جدید فیلم The Suicide Squad صحبت کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید و نظر خود در مورد هویت احتمالی این شخصیت را به اشتراک بگذارید:

استوری برد فیلم The Suicide Squad

انتظار می‌رود که در فیلم The Suicide Squad شاهد بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جوئل کینامن در نقش ریک فلگ، باشیم. همچنین ادریس البا و جان سینا، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که قرار است نقش شخصیت‌های جدیدی را در قسمت جدید فیلم Suicide Squad بازی کنند. پس از این فیلم، گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) باز خواهد گشت

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده