// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

نسخه کنسولی بازی Warlander برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تایید شد

اخیرا نسخه‌ی کنسولی بازی مستقل Warlander که با اقتباس از بازی Metal Gear Rising: Revengeance ساخته شده، با انتشار تریلری تایید شد.

پس از بازی Metal Gear Rising: Revengeance که توسط استودیو پلاتینیوم گیمز در سبک اکشن نقش آفرینی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود و توانست نفس تازه‌ای به طرفداران این سبک بدهد، تقریبا دیگر شاهد اثری در این سبک و سیاق نبودیم. پس از آن یک استودیوی صرب با نام کلاک درایو گیمز که بازی‌های مستقل می‌سازد، سعی داشت با معرفی بازی جدید خود با نام Warlander، پا را در جای پای اثر معروف شرکت کونامی بگذارد و دوباره سبک اکشن نقش آفرینی با حال و هوای بازی Metal Gear Rising: Revengeance را زنده کند. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Clock Drive Games تایید کرده که نسخه‌ی کنسولی این بازی که پیش‌تر تنها برای پلتفرم پی سی معرفی شده بود، قرار است اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر شود.

بر اساس گفته‌های گوران راسیک، کارگردان بازی، این استودیوی مستقل قصد دارد با انتشار بازی برای پلتفرم‌های نام‌برده، نه تنها تعداد بازیکنانی را که به این اثر فانتزی تاریک دسترسی پیدا خواهند کرد افزایش دهد، بلکه با دنباله‌روی از بازی Metal Gear Rising: Revengeance سعی کند که احتمال موفقیت خود را تقویت کند. وی در این باره این‌چنین گفته که وقتی بازی‌هایی مانند Metal Gear Rising: Revengeance توانسته‌اند روی کنسول تجربه‌ی بسیار خوب و روانی به بازیکنان منتقل کنند، پس آن‌ها هم می‌توانند با انتشار نسخه‌های کنسولی، این بازی نقش آفرینی را برای خیل بیشتری از طرفداران در دسترس قرار دهند و تجارب آن‌ها را از این سبک بالا ببرند. تریلر معرفی نسخه‌ی کنسولی بازی Warlander را در زیر مشاهده می‌کنید:

تماشای ویدیو در آپارات

در مورد گیم‌پلی بازی نیز همان‌طور که در تریلر آن نیز مشخص است، تمرکز و اساس آن بر نبردهای تن به تن با شمشیر گذارده شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی که برای سبک نقش آفرینی بسیار خوب است، وجود سه درخت مهارت جداگانه است که باعث می‌شود بتوانید حرکات شخصیت بازی را شخصی‌سازی کنید. راسیک همچنین عنوان داشته که با وجود حرکات و ضربات نرمی که شخصیت بازی می‌تواند اعمال کند و همچنین وجود مکانیزم‌های عمیق سبک نقش آفرینی، بازی Warlander می‌تواند به یک تجربه‌ی شیرین تبدیل شود که بازیکن ممکن است بخواهد بارهای بار مجددا از اول آن را انجام دهد. بازی Warlander قرار است اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. تعدادی از تصاویر بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

نظرات خود را در رابطه با این بازی و گیم‌پلی آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده