// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر جدید Total War: Three Kingdoms با محوریت فرماندهان بازی

به تازگی شرکت سگا تریلری از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر کرده که به بررسی ۱۲ فرمانده این بازی استراتژی و انحصاری می‌پردازد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت سگا و استودیو کریتیو اسمبلی به تازگی تریلری از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر کرده‌اند که به بررسی ۱۲ فرمانده منحصربه‌فرد و خاص این بازی می‌پردازد. این تریلر ۵ دقیقه‌ای توضیحاتی درباره‌ی هریک از این لردهای تشنه‌ی قدرت به ما می‌دهد که همگی به دنبال کنترل و افزایش نفوذ خود برای تصرف کل چین باستان هستند. همچنین در این ویدیو دید خوبی از نقشه‌ی زیبای بازی نیز به دست می‌آوریم.

داستان جدیدترین نسخه از سری توتال وار، به ۱۹۰ سال پس از میلاد برمی‌گردد؛ زمانی که چین باستان توسط امپراطوری قدرتمند هان که حالا نفس‌های آخرش را می‌کشد کنترل می‌شود. قدرت به‌صورت کامل در دست امپراطور جوان، ژیان قرار دارد که البته توسط دونگ ژو، یکی از فرماندهان خبیث، مورد سوء استفاده قرار گرفته تا اهداف شخصی خود را پیاده کند. در این بین فرماندهان دیگری وجود دارند که سعی دارند کنترل قدرت را از چنگ دونگ ژو دربیاورند و توسط دولت و فکشن خود، زمام و اختیار چین باستان را در دست بگیرند. شما در نقش یکی از این ۱۲ فرمانده که جای فکشن در نسخه‌های قبلی را گرفته‌اند، وارد بازی می‌شوید و ادامه‌ی کار به شما بستگی دارد که بخواهید با دیگران متحد شوید یا با قدرت هرچه تمام، کل چین را به زیر پرچم خود درآورید.

مشاهده ویدیو در آپارات

در این تریلر که توسط شرکت Sega و استودیو Creative Assembly منتشر شده و در بالا مشاهده می‌کنید، توضیحاتی در مورد هر یک از فرماندهان داده می‌شود و به عمق اثرگذاری هریک در روند بازی اشاره می‌شود. به عنوان مثال شخصیت لیو بائو به عنوان یک فرمانده که بیشتر سعی دارد با متدهای غیر نظامی سلطه‌ی خود را بر کشور و مردمش حاکم کند، می‌تواند طعمه‌ی آسانی برای لردهای متخاصمی مانند سائو سائو باشد که در مهارت‌های نظامی بسیار قوی است؛ اگر میل به انتقام خون پدر را نیز برای وی قائل شویم، عطش وی برای شکست دادن لیو بائو افزایش می‌یابد. در زیر لیست نام و لقب هر یک از این ۱۲ لرد را مشاهده می‌کنید:

  • سان ژیان، ملقب به ببر جیانگ‌دونگ
  • سائو سائو، ملقب به ارباب دست نشانده
  • لیو بی، ملقب به ارباب مردم
  • ژنگ جیانگ، ملقب به ملکه‌ی دزدان دریایی
  • دونگ ژو، ملقب به ظالم
  • گونگ سان، ملقب به شوالیه
  • یوان شو، ملقب به مدعی تاج و تخت
  • کونگ رونگ، ملقب به عالم اعظم
  • لیو بائو، ملقب به نجیب زاده
  • ژانگ یان، ملقب به سرباز سرنوشت
  • ما تنگ، ملقب به وفادار
  • یوان شائو، ملقب به رهبر اتحاد

همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، این تریلر دید خوبی نیز از نقشه‌ی زیبا و بزرگ بازی به ما می‌دهد که در آن به‌خوبی می‌توان آغاز کمپین بازی و سلطه‌ی امپراطوری هان را مشاهده کرد و البته، آسیب‌پذیر بودن این امپراطوری در حال فروپاشی را. یکی از مواردی که در تریلر به خوبی مشخص است، هشدار برای بازیکنان است که نباید تا جای ممکن مسیر لشکرکشی‌های خود را به مرکز چین بکشانند؛ چراکه توسط نبردهای پرشماری که در آن‌جا در حال رخ دادن است، مورد تهدید قرار می‌گیرند. بازی Total War: Three Kingdoms قرار است در تاریخ ۲۳ ماه مه‌ (۲ خرداد ماه) به‌صورت انحصاری برای پی سی منتشر شود.

نظرات خود را در رابطه با تریلر و این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده