نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بسته الحاقی جدیدی احتمالا برای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر می‌شود

کمپانی باندای نامکو و استودیو Project Aces با انتشار توییت‌هایی به محتویاتی که به زودی برای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر می‌شوند، اشاره کردند.

اگر مشتاق به شنیدن اخبار بیشتری از بسته الحاقی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown هستید، ظاهرا انتظارها رو به پایان است؛ زیرا مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Bandai Namco و استودیو Project Aces به اخبار جدیدی اشاره کرده‌اند که احتمالا به زودی شاهد انتشارشان خواهیم بود. اولین اشاره به این اخبار توسط شعبه امریکایی کمپانی باندای نامکو صورت گرفت که از طریق توییتر تیزری کوتاه از یک هواپیمای شناخته‌شده در نزد طرفداران بازی Ace Combat 7 را منتشر کرد. در این تیزر هواپیمای ADF-11F Raven در معرض نمایش قرار می‌گیرد که پیش از این در بازی شاهد آن بودیم، ولی تابه‌حال برای بازیکنان قابل بازی نبود. شعبه امریکایی باندای نامکو در توضیحات این توییت نوشت:

فردا شما را در Skies Unknown می‌بینیم ...

Ace Combat 7: Skies Unknown

اشاره بعدی از طریق حساب استودیو Project Aces در توییتر انجام شد. با اینکه توییت منتشرشده به زبان ژاپنی است، اما به اخبار جدیدی که به زودی منتشر می‌شوند، اشاره می‌کند. این توییت همچنین شامل تیزری است که یک هواپیمای دشمن را در حالی که به وسیله پهباد‌ها نابود می‌شود، نشان می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه این تیزر کوتاه را تماشا کنید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. موجودی این بازی در اولین هفته انتشار در ژاپن تقریبا به اتمام رسید و این در حالی است که بازی به طور مداوم در صدر جدول فروش مدیا کریت جای می‌گیرد. همچنین این بازی در اولین ماه انتشار در آسیا تعداد ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشت.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دربافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Ace Combat 7: Skies Unknown پس از سال‌ها انتظار با کیفیت قابل قبولش توانست ذوق و شوق را در جان طرفدارانش به جوش بیاورد و با کنترلرهای بسیار روانش، نظر بازیکنان سبک‌های دیگر را نیز به خودش جذب کند. نبرد‌های حماسی با اینکه موسیقی گیرایی ضمیمه آن شده است کاری می‌کند که گمان کنید در فراز آسمان‌ها در حال هدایت جنگنده خود هستید. ایرادات جزئی در انیمیشن منفجر شدن جنگنده شما شاید در ذوق برخی از طرفداران بزند اما در آن سو انفجار نیروهای نظامی دشمن شما را حیرت زده می‌کند. ماموریت‌های ارزشمند در حالی که از طراحی دقیقی برخوردار است شما را وادار می‌کند که استراتژی‌های مختلفی را برای اتمام مراحل در بازی اجرا کنید.

شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر از محتوای آتی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده