// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اطلاعات فصل دوم Apex Legends در رویداد EA Play 2019 منتشر می‌شود

استودیو ریسپاون اعلام کرده است که در فصل دوم بازی Apex Legends شاهد اضافه شدن یک کاراکتر جدید و تغییراتی برای نقشه‌ی بازی هستیم.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، درجریان فصل اول بازی ایپکس لجندز و بتل‌پس مخصوصش محتویاتی نظیر پوسته‌های جدید برای کاراکترها یا همان لجندها در دسترس کابران قرار داد. همچنین یک کاراکتر جدید هم به‌جمع کاراکترهای بازی اضافه شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون با انتشار یک پست در وبسایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، اعلام کرده است که در خرداد ماه اطلاعات فصل دوم بازی Apex Legends منتشر می‌شوند. در واقع قبل از نمایشگاه E3 2019 و در جریان رویداد EA Play 2019، شاهد جزئيات فصل دوم و سیزن‌پس بازی ایپکس لجندز خواهیم بود. استودیو ریسپاون در این‌باره گفته است:

ما تمامی بازخوردهای فصل اول را دیده‌ایم و منتظر هستیم که بهبود‌هایی این بازی را در آینده به کاربران نشان دهیم. در فصل دوم می‌توانید انتظار یک بتل‌پس با محتویات بهتر، اسلحه جدید و کاراکتر جدید داشته باشید. در انتها توقع نداشته باشید که نقشه Kings Canyon همانند گذشته باقی‌ بماند.

همچنین در برنامه‌های قبلی مشخص شده بود که فصل دوم بازی Apex Legends در ماه ژوئن (خرداد/تیر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ازاین‌رو انتظار می‌رود مدتی پس از اعلام جزئیات فصل دوم، با یک آپدیت بزرگ در دسترس کاربران قرار بگیرد. باید تا رویداد EA Play 2019 منتظر ماند و ببینیم تغییرات نقشه‌ی بازی به‌ چه شکل خواهد بود. البته استودیو ریسپاون در انتهای صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که تمامی جزئیات را در دسترس کاربران قرار نمی‌دهند و تنها چشم‌اندازی از محتویات فصل دوم، در دسترس قرار داده می‌شود.

نظر شما کابران زومجی در این‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول استودیو ریسپاون هم می‌توان به مزیت‌های پیش‌خرید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده