// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

رویداد کراس اور Avengers بازی Fortnite آغاز شد

چندی پیش رویداد و حالت مخصوص Avengers به نام Endgame در بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت و بازیکنان می‌توانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند.

چندی پیش بود که استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرد که به‌مناسبت اکران فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) یک رویداد ویژه در بازی فورتنایت آغاز می‌شود. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی و آپدیت 8.5، رویداد مخصوص‌به اونجرز آغاز شد.

کاربران با وارد شدن به فورتنایت، ابتدا یک ویدیو سینمایی را مشاهده می‌کنند که در جریان آن تانوس و افرادش در مقابل کاراکترهایی از جهان فورتنایت قرار گرفته است که قابلیت‌های تیم انتقام جویان را دارند. درواقع بازیکنان در میان حالت‌های معمولی Fortnite، می‌توانند حالت Endgame را هم انتخاب کنند که ساختار مخصوص به‌خودش را دارد. در حالت اندگیم بازیکنان در دوتیم قرار می‌گیرند (همانند حالت Team Rumble).

تیم انتقام جویان همان کاراکترهای بازی هستند که با یک Treasure Map وارد بازی می‌شوند. با پیدا کردن گنج مربوطه، قدرت یکی از کاراکترهای تیم انتقام جویان (کاپیتان مارول، آیرون‌من، هاوک‌آی و ثور) را به‌دست می‌آورید. وظیفه‌ای اعضای تیم انتقام جویان این است که از ۶ سنگ ابدیت داخل بازی محافظت کنند. این‌درحالی است که اگر در تیم تانوس قرار گرفتید، باید ۶ سنگ ابدیت را به‌دست بیاورید و در اختیار او قرار بدهید. هرتیم که زودتر وظیفه‌ی خود را به سرانجام برساند، برنده است.

جداز از اضافه شدن حالت اندگیم، در جریان به‌روزرسانی منتشر شده شاهد رفع بعضی از باگ‌های بازی و اصلاح مراحل Twine Peaks بخش Save the World بازی Fortnite هستیم. در ادامه می‌توانید ویدیو رویداد اونجرز بازی فورتنایت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده