// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور در بازی Tekken 7 مشخص شدند

مردان و زنان برتر ایران در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته Tekken 7 مشخص شدند.

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته Tekken 7، برگزار شد. این رویداد با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از سراسر ایران به صورت حضوری پیگیری شد که در دو بخش مردان و زنان با یکدیگر به رقابت پرداختند. تمامی مراحل رویداد توسط داوران تعلیم دیده ورزش الکترونیک کشور و با نظارت مسئولین انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک رصد شد. در نهایت مرحله اصلی رویداد به میزبانی مجموعه ورزش‌های الکترونیک ماموت، برگزار شد و نفرات برتر ایران مشخص شدند.

در بخش مردان شاهد حضور ۱۸۶ شرکت‌کننده بودیم که در نهایت آقایان سیاوش رضائیان و هادی تاجیک با شکست رقبای خود به فینال مسابقات راه یافتند. بازی فینال به صورت best-of-five، برگزار شد که در نهایت سیاوش رضائیان با کسب نتیجه ۳:۰ توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در بخش مردان دو جایزه با‌ارزش‌ترین بازیکن رویداد و بازیکن بااخلاق نیز در نظر گرفته شده بود که به آقایان پوریا حقانی و وریا ملکی اهدا شد.

Tekken 7 مسابقات کشوری

نفرات برتر کشور در بازی Tekken 7 - بخش مردان

مقامبازیکنبرد-باخت
اولسیاوش رضائیان۰-۱۲
دومهادی تاجیک۲-۱۱
سوماشکان داورنیا۲-۹
چهارمحمید امیرفرجی۲-۱۲
پنجم-ششمحسین کریم‌پور۲-۱۲
پنجم-ششمآرش ندیمی۲-۹
هفتم-هشتممسعود قمرودی۲-۹
هفتم-هشتمآرش خدادوست۳-۸
نهم-دوازدهمروزبه بیگدلی۲-۷
نهم-دوازدهمپیمان مقدم۳-۸
نهم-دوازدهمپوریا حقانی۳-۹
نهم-دوازدهمامید کریمایی۲-۸
این اولین حضور رسمی بانوان علاقه‌مند به ورزش الکترونیک در مسابقات رسمی مربوط‌به بازی Tekken 7 بود

مهم‌ترین اتفاق در مورد برگزار شدن اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در بازی Tekken 7، حضور و رقابت بانوان کشورمان بود. در این رویداد شاهد حضور ده بازیکن بودیم که در دو مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر رقابت کردند. در نهایت خانم‌ها مهرنگار کمری و بهینا حسن‌زاده توانستند به مرحله فینال مسابقات راه پیدا کنند. بازی فینال که به صورت best-of-five، پیگیری شد با نتیجه ۳:۱ به سود خانم کمری به پایان رسید و عنوان قهرمانی نیز از آن ایشان شد. همچنین در این بخش جایزه باارزش‌ترین بازیکن رویداد از آن بهینا حسن‌زاده شد و مهری شاه‌منصوری نیز به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.

Tekken 7 مسابقات کشوری

نفرات برتر کشور در بازی Tekken 7 - بخش زنان

مقامبازیکنبرد-باخت
اولمهرنگار کمری۰-۷
دومبهینا حسن‌زاده۳-۵
سومارغوان زهرایی۲-۵
چهارمفاطمه ظفری۳-۳
پنجم-ششممبینا طاهرخانی۲-۲
پنجم-ششمسارا اسدی۲-۲
هفتم-هشتمنازنین نارئی۳-۱
هفتم-هشتمسوگل ایدر۳-۱
نهم-دهمپرند نظری۴-۰
نهم-دهممهری شاه‌منصوری۴-۰

لازم به ذکر است که رقابت‌های دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته Dota 2، نیز در حال حاضر به صورت آنلاین در حال پیگیری است. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به بازی Dota 2، و با استفاده از بخش Watch، از طریق بلیت رسمی بازی که با نام Iran Championship Competition، شناخته می‌شود، به دیدن بازی‌ها بپردازند. برای مشاهده براکت کامل مسابقات نیز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده