// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تیم های راه یافته به دومین مرحله مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2 مشخص شدند

دومین مرحله مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2 در حال پیگیری است و به زودی چهار تیم مرحله نهایی مشخص خواهند شد.

زمان ثبت‌نام مسابقات قهرمانی کشور در بازی Dota 2، در تاریخ ۲۵ فروردین به پایان رسید و در نهایت ۱۱۱ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند. مرحله مقدماتی مسابقات از ۲۹ فروردین شروع شد که به صورت تک حذفی پیگیری و به مدت سه روز به طول انجامید و در نهایت ۳۲ تیم برتر رویداد راهی مرحله حذفی مسابقات شدند.

دومین مرحله رویداد از دوم اردیبهشت ماه به صورت دو حذفی در حال پیگیری است و در نهایت قرار است چهار تیم برتر این مرحله جواز حضور در مرحله حضوری (LAN) مسابقات قهرمانی کشور را به‌دست آورند. رویداد با نظارت انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور و به میزبانی مجموعه PSArena، شهر یزد برگزار خواهد شد. قرار است تمامی مراحل رویداد توسط داوران رسمی ورزش الکترونیک کشورمان نظارت و پیگیری شود.

در ادامه براکت مسابقات که مربوط به سومین راند رقابت‌ها است را مشاهده می‌کنید:

انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک قهرمانی کشور Dota 2

لازم به ذکر است که به مقام‌ آورندگان رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات، علاوه بر گردن‌آویز (مدال) قهرمانی، حکم‌ قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور نیز اهدا خواهد شد. پیش از این شاهد برگزاری «دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور - یزد ۹۷» در رشته Counter Strike: Global Offensive بودیم که با حضور ۵۲ تیم پیگیری شد و در نهایت با قهرمانی تیم Silmaryon به پایان رسید. هدف از برگزاری رویدادهای قهرمانی کشور تعیین رتبه‌بندی (Seed) مسابقات آینده و همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی است.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ها می‌توانند با مراجعه به بازی Dota 2، و با استفاده از بخش Watch، از طریق بلیت رسمی بازی که با نام Iran Championship Competition، شناخته می‌شود، به دیدن بازی‌ها بپردازند. برای مشاهده براکت کامل مسابقات نیز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده