نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

کمپانی ولو تاریخ برگزاری مسابقات The International 9 را اعلام کرد

کمپانی ولو نهایتا زمان برگزاری مرحله اصلی مسابقات The International 9 را از طریق توییتر اعلام کرد.

تنها دو روز پس از افشای تاریخ برگزاری مسابقات The International 9 توسط تیم Vici Gaming در شبکه اجتماعی ویبو، کمپانی ولو تایید کرد که تاریخ ارائه شده برای این رویداد سالانه کاملا درست است. کمپانی Valve از طریق توییتی در این‌باره گفت:

مسابقات The International 2019 در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار خواهد شد. ما کماکان در حال نهایی کردن جزئیاتی هستیم که پیش از به فروش رسیدن بلیط‌ها نیاز است، اما انتظار داریم که در عرض چند هفته این کار را انجام دهیم.

The International 9

با نوجه به اینکه مرحله اصلی مسابقات TI9 در تاریخ بیست‌ونهم مرداد تا سوم شهریور برگزار می‌شود، می‌توان گفت که برنامه زمانی برگزاری مرحله گروهی نیز مشابه تاریخی است که پیش از این تیم وی چی گیمینگ اعلام کرده بود و به این ترتیب شاهد برگزاری این مرحله در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ مرداد (۱۶ تا ۱۸ آگوست) خواهیم بود.

مسابقات اپیسنتر میجور آخرین رویداد دارای امتیاز DPC این فصل بازی Dota 2 به حساب می‌آید که تکلیف ۱۲ تیم راه‌یافته به مسابقات The International 9 را مشخص خواهد کرد و در تاریخ ۱ تا ۹ تیر (۲۲ تا ۳۰ ژوئن) در سالن سی‌اس‌کی‌ای آرنا (CSKA Arena) یا همان سالن VTB Ice Palace واقع در مسکو برگزار می‌شود.

درحال‌حاضر تنها چهار تیم Vici Gaming ،Team Secret ،Virtus.pro و Evil Geniuses جواز حضور در مرحله گروهی مسابقات TI9 را به دست آورده‌اند و سایر تیم‌ها می‌توانند با شرکت در چهار رویداد دارای امتیاز DPC دیگرِ این فصل و کسب امتیاز لازم به مسابقات اینترنشنال سال جاری راه یابند.  


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده