// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

نگاهی به خطرناک ترین آیتم‌های شفابخش

در بازی‌‌های ویدیویی آیتم‌های شفابخشی وجود دارند که بعضی از آن‌ها با تمام کاربردی بودن‌شان، اما در واقعیت باعث کشته شدن شما می‌شوند. همراه زومجی و خطرناک‌ترین آیتم‌های شفابخش باشید.

تابه‌حال به این مورد فکر کرده‌اید استفاده از آیتم‌های شفابخش بازی‌های ویدیویی در جهان واقعی چه تاثیراتی را روی شما می‌گذارند. شاید استفاده‌ی بعضی از آن‌ها در زندگی مثل مسکن‌های Max Payne تاثیری روی بدن شما نداشته باشند، اما استفاده از آن‌ها در شرایط مشابه، می‌تواند باعث کشته شدن‌تان شود.

برای مثال در بازی Max Payne بازیکنان پس از تیر خوردن و خون‌ریزی از مسکن استفاده می‌کنند. فرض کنید در شرایط مشابهی قرار دارید و بدن شما در حال خون‌ریزی است، آیا مسکن شما را خوب می‌کند؟ خیر. مسکن تنها درد شما را تسکین می‌دهد. همچنین در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازیکنان از گوشت گراز برای درست کردن استیک‌های خوشمزه استفاده می‌کنند. این استیک‌ها در چند ثانیه تهیه می‌شوند. قطعا سرخ کردن یک استیک در چند ثانیه، باعث می‌شود بخشی از خام و نپخته باقی بماند و شما را مسموم کند. در چهل و نهمین قسمت از برنامه لودینگ به‌سراغ خطرناک‌ترین آیتم‌های شفابخش رفتیم و آن‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا ویدیو از یوتیوب

همچنین با مراجعه به‌صفحه لودینگ 49، می‌توانید سایر بخش‌های برنامه هفتگی زومجی را هم تماشا کنید. لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که دوشنبه های هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده