نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The VideoKid؛ اسکیت‌سواری در محیطی آرکیدی

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل بامزه در سبک آرکید با محوریت یک پسر اسکیت‌سوار آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

آیا آماده‌اید که چالش پسر ویدیویی را انجام دهید؟ در جدیدترین مقاله معرفی بازی‌های موبایل، ما قصد معرفی یک بازی به نام The VideoKid را داریم. شما در این بازی و در مسیر خود باید دربرابر موانع مختلف جان سالم به در ببرید و تنها با یک بار بازی کردن، به مقصد نهایی خود برسید؛ مسیری که بیش از صدها راه برای مردن در آن وجود دارد. شما در این بازی باید در انتها به نامزد شخصیت اصلی داستان برسید و بازی را شکست دهید تا در میان بهترین‌ها، بهترین باشید. با این بازی اسکیتی چالش برانگیز که سبکی آرکیدی دارد، استعدادهای خود را بسنجید و آن را به بالاترین درجه ببرید. بازی موبایل The VideoKid توسط استودیو بازی‌سازی FGL Indie Showcase ساخته شده است. این بازی کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۷۴ مگابایت دارد.

بازی موبایل The VideoKid

این بازی به خاطر سبک و موسیقی زیبایی که دارد، حس نوستالژیکی را در افرادی که از آن استفاده می‌کنند، ایجاد خواهد کرد

این بازی آرکیدی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود و شما برای استفاده کرده از آن، به یک دست و تنها به یکی از انگشتان خود نیاز دارید. البته نکته‌ای که در این بازی وجود دارد، این است که شما در حین بازی باید تمام حواس و تمرکز خود را معطوف این بازی کنید. در بازی اندروید The Videokid شما باید مدام از دست پلیس‌ها فرار کنید و اصلا اجازه دستگیری را به آن‌ها ندهید، حقه‌های گیج کننده را از بین ببرید و کارهای دیوانه‌واری را که باید انجام دهید، به پایان برسانید. تمام این موارد در حالی است که شما باید آنقدر در این بازی زنده بمانید که بتوانید وظایف خود را با موفقیت به پایان برسانید و به‌دنبال نامزد خود بروید.

یکی از کارهای جالبی که شما می‌توانید در بازی آیفون The VideoKid انجام دهید، این است که با اسکیت خود از روی موانع بپرید، روی ماشین‌ها یا حتی صندلی‌های کنار پارک بروید و لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که حین همین خوشگذرانی‌ها، باید کاملا توجه داشته باشید که با موانع مختلف مثل شخصیت‌های دیگر، دوچرخه‌ها، ماشین‌ها، اتوبوس‌ها و غیره برخورد نکنید وگرنه مجبور دوباره تمام این مسیر را بروید. سعی کنید تا در میان راه خود، تا جایی که می‌توانید سکه جمع آوری کنید زیرا با استفاده از همین سکه‌ها می‌توانید لباس، شخصیت یا حقه‌ها و حرکات جدید بخرید. علاوه‌بر تمام نکات مثبتی که در این بازی وجود دارد، این بازی به خاطر سبک و موسیقی زیبایی که دارد، حس نوستالژیکی را تقریبا در بخش زیادی از افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، ایجاد خواهد کرد.

بازی موبایل The VideoKid

در پایان باید اعلام کرد که شاید تبلیغات درون بازی‌ها به‌خصوص بازی‌های موبایل کمی آزاردهنده باشند، اما در این بازی، شما با تماشای تبلیغات مختلف می‌توانید سکه‌های به دست آورده‌ی خود را دو برابر کنید. بازی موبایل The VideoKid در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. پرداخت درون برنامه‌ای یکی از بخش‌هایی است که تقریبا در بازی‌های موبایل بسیار زیادی وجود دارد. شما با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. شما در این بازی می‌توانید با پرداخت پول واقعی، تمام تبلیغات را از بین ببرید یا سکه‌های مخصوص داخل بازی را خریداری کنید و از مزایای به‌خصوص آن بهره ببرید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی نگاهی بیندازید.

دانلود بازی The VideoKid


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده