// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

رویداد IEM Sydney 2019 بازی CS:GO از روز سه شنبه شروع خواهد شد

شانزده تیم نهایی مرحله اصلی مسابقات IEM Sydney 2019 در بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

با پایان یافتن مراحل مقدماتی رویداد IEM Sydney 2019، لیست تیم‌های نهایی راه‌یافته به مرحله اصلی رویداد مشخص شد. شانزده تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive بایستی از سه‌شنبه این هفته برای کسب عنوان قهرمانی رویداد با یکدیگر رقابت کنند. به‌تازگی قرعه‌کشی مرحله گروهی نیز انجام شد و تیم‌ها با رقبای خود در اولین مرحله مسابقات آشنا شدند.

تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی بایستی در دو مرحله گروهی و حذفی با یکدیگر به رقابت بپردازند. مرحله گروهی مسابقات به صورت دو حذفی پیگیری می‌شود و تیم‌ها در دو گروه هشت تیمه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در نهایت سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم که به صورت تک حذفی پیگیری می‌شود راه پیدا می‌کنند و در پانزدهمین روز اردیبهشت، فینال مسابقات برگزار خواهد شد.

لیست تیم‌های رویداد IEM Sydney 2019

تیم‌های گروه Bتیم‌های گروه A
Faze ClanFnaticeUnitedTeam Liquid
MIBRNRG EsportsNinjas in Pyjamasmousesports
Vici GamingHeroicBIGRenegades
ChiefsGrayhoundB.O.O.T-dream[S]capeMVP PK

با توجه به عدم حضور تیم Astralis در این دوره از رقابت‌ها، زمان خوبی برای دیدن شدن تیم‌های دیگر است. تیم Astralis در حال حاضر به عنوان بهترین تیم بازی CS:GO شناخته می‌شود و اولین تیمی است که توانسته است این عنوان را به مدت یک سال به همراه داشته باشد. این تیم در سال ۲۰۱۸ با کسب ۱۰ عنوان قهرمانی از مجموع ۱۷ رویداد که در آن شرکت کرده بود، به عنوان بهترین تیم سال در بازی کانتر استرایک معرفی شد.

مسابقات IEM Sydney 2019 قرار است با مجموع ۲۵۰ هزار دلار از دهم اردیبهشت به میزبانی سیدنی، استرالیا پیگیری شود. علاقه‌مندان به مشاهده بازی‌های مرحله اصلی می‌توانند با مراجعه به کانال ESL در توییچ یا کانال ESL-CS در یوتیوب از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده