// جمعه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های هفته اول اردیبهشت 1398 برای اندروید

در اولین هفته از اردیبهشت ماه ۹۸، سعی کنید جلوی خنده خود را بگیرید، با حل کردن معماها از یک اتاق ترسناک فرار کنید و درنهایت یک بازی بیتم آپ لذت‌بخش را تجربه کنید. با زومجی همراه باشید.

با آغاز اولین هفته از اردیبهشت‌ ماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته، بازی اندروید و آیفون Dad Jokes Duel را معرفی کردیم که در آن باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید از خندیدن جلوگیری کنید تا امتیاز بگیرید. همچنین بازی دیگری به‌نام Photographs - Puzzle Stories معرفی شد که با پنج مینی‌گیم خود، داستان‌های مختلفی را برای بازیکنان روایت می‌کند.

Dad Jokes Duel

Dad Jokes Duel

اولین بازی این هفته را به یک اثر تعاملی اختصاص داده‌ایم. استودیو Theedo Developers با عرضه بازی Dad Jokes Duel قصد دارد تا خانواده‌ها را کنار هم بیاورد و لحظاتی شاد و مفرح را برای‌شان فراهم کند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که یک نفر باید جوک‌هایی را که روی صفحه ظاهر می‌شود، برای دیگر بخواند و فرد مقابل باید سعی کند خنده‌اش نگیرد. توجه داشته باشید که برای تجربه بهتر این بازی به تسلط در زبان انگلیسی نیاز دارید. Dad Jokes Duel در امتیاز ۱۰ به پایان می‌رسد و می‌توانید راند جدید را با نفری دیگر شروع کنید. همچنین بازی از تنوع مناسبی برخوردار است و بیش از ۳۰۰ طنز مختلف را که هرکدام سطوح مشخصی دارند، در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در هر راند به شکل تصادفی می‌توانید طنز‌های بیش‌تری را تجربه کنید و مطمئنا برای‌تان تازگی خواهد داشت. اگر می‌خواهید در یک جمع دوستانه یا خانوادگی لحظات شاد و لذت‌بخشی را تجربه کنید، می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Dad Jokes Duel

AFK Arena

AFK Arena

بازی AFK Arena از آن دست بازی‌هایی است که می‌تواند ساعت‌ها کاربران پلتفرم موبایل را سرگرم خود کند. داستان این بازی در دنیای زیبا و سرشار از منابع اسپریا جریان دارد. داستان بازی بدین صورت است که در نبود الهه محافظ این سرزمین، نیروهای شیطانی بار دیگر برخواسته‌اند و این‌بار وظیفه شما است که قهرمانان این سرزمین را گرد هم آورید و از منطقه خود دفاع کنید. از نکات جالب توجه بازی، به سبک طراحی آن می‌توان اشاره کرد که از اسطوره‌شناسی سلتیک الهام گرفته شده است، به‌صورتی که این ویژگی در تمامی بخش‌های مختلف بازی قابل مشاهده است و تنها به شخصیت‌ها محدود نمی‌شود. در AFK Arena شما وظیفه دارید یک تیم پنج‌نفره از کلاس‌های مختلف را تشکیل دهید و با برنامه‌ریزی درست آن‌ها را به میدان نبرد بفرستید. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی تعداد بالای حالت‌ها و محتویات گوناگون آن است که به شما اجازه می‌دهد درکنار حالت داستانی، چالش‌های روزانه و هفتگی متعددی را انجام دهید. برای تجربه این بازی می‌توانید هم‌اکنون آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی AFK Arena

The Anthurium

The Anthurium

بازی بعدی این فهرست The Anthurium نام دارد که یک تجربه ترسناک را در اختیار کاربران پلتفرم موبایل قرار داده است. این بازی توسط استودیو Jacob Honda در سبک ماجراجویی برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون منتشر شده است. وظیفه شما در این بازی این است که از این خانه فرار کنید و بر ترس خود در مواجهه با برخی از اتفاقات غیرمنتظره غلبه کنید. بازی آیتم‌های پنهان بسیاری را در گوشه و کنار خانه در اختیار شما قرار می‌دهد و شما هم وظیفه دارید تا با تلفیق آن‌ها معماها را حل کنید تا بتوانید از خانه قرار کنید. گرافیک The Anthurium در حد قابل قبولی قرار دارد و می‌تواند به‌خوبی حس ترس را به شما منتقل کند. دوربین بازی هم از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود که گاهی شما را وارد جامپ‌اسکرهای متختلفی می‌کند و باعث لذت‌بخش‌تر شدن تجربه آن می‌شود. اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید و می‌خواهید همزمان ذهن خود را با حل معماهای مختلف به چالش بکشید، بازی The Anthurium را از دست ندهید.

دانلود بازی The Anthurium

Photographs - Puzzle Stories

Photographs - Puzzle Stories

بازی معمایی Photographs - Puzzle Stories اثری داستان‌گو و غم‌انگیز است که استودیو EightyEight Games وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی کوتاه و لذت‌بخش، با پنج مینی‌گیم خود، داستان‌هایی جذاب را اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و آن‌ها را در تک‌تک لحظه‌هایش درگیر خود می‌کند. هر مینی‌گیم در فضایی متفاوت با مکانیزم گیم‌پلی مختلف ارائه می‌شود و هرکدام به‌نوبه‌ خود می‌توانند لحظاتی به‌یادماندنی را برای‌شما به ارمغان بیاورد. بازی با گرافیک هنری زیبای پیکسلی طراحی شده است و با جزئیات فراوان خود، نظر بازیکن را جلب خود می‌کند. همچنین موسیقی بازی در حد قابل قبولی قرار دارد که برای این بازی کافی به‌نظر می‌رسد. با این اوصاف اگر می‌خواهید یک بازی داستان‌محور عالی روی پلتفرم موبایل را تجربه کنید، هم‌اکنون می‌توانید Photographs - Puzzle Stories را با قیمت ۴ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید و مطمئن باشید بازی ارزش تکرار بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود بازی Photographs - Puzzle Stories

Justice Royale

Justice Royale

آخرین بازی این هفته را به یک اثر Beat 'Em Up روی پلتفرم موبایل اختصاص داده‌ایم. بازی Justice Royal یک بازی خوش‌ساخت از استودیو Zapling است که به‌صورت F2P برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است. این بازی موفق شده است تا با الهام گرفتن از بازی‌های هم سبک خود و همچنین با استفاده از المان‌های نقش‌آفرینی، به‌تجربه‌ای لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. مبارزات بازی در عین سادگی از تنوع بالایی برخوردار هستند و بازیکنان باید برای مبارزه با هر دشمن از توانایی‌های خاصی که در اختیارش قرار گرفته است، استفاده کند. همچنین بازیکنان می‌توانند با بهبود عملکرد خود امتیازات زیادی کسب کرده و از آن‌ها برای ارتقای شخصیت اصلی بازی استفاده کنند. بازی با اینکه در مجموع دارای ۵ مرحله است، اما سازندگان با قرار دادن درجات سختی مختلف برای هر مرحله، بازیکنان را ترغیب می‌کنند تا آن‌ها را با بارها پشت‌سر بگذرانند و خود را با چالش‌های جدیدی روبه‌رو کنند.  Justice Royal شاید بازی کوتاهی باشد، اما بدون شک می‌تواند برای طرفداران سبک Beat 'Em Up تجربه‌ای به‌یاد ماندنی را رقم بزند.

دانلود بازی Justice Royale

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده