// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

زمان برگزاری بلیزکان 2019 اعلام شد

شرکت بلیزارد زمان برگزاری رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ و همچنین زمان خرید بلیط‌های آن را اعلام کرد.

کمپانی Blizzard امروز اعلام کرد که رویداد بلیزکان ۲۰۱۹ در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آبان ماه امسال در شهر آناهایم کالیفرنیا برگزار خواهد شد. بلیط‌های این رویداد از روز شنبه ۱۴ اردیبهشت به فروش می‌رسند. این رویداد همانند سال گذشته در سالن Anaheim Convention Center شهر آناهایم برگزار خواهد شد و شامل پنل‌های همیشگی سازندگان، مسابقات eSports و رویدادهای مختلف دیگر برای طرفداران خواهد بود. این رویداد امسال برای استفاده‌ی بهتر از فضای سالن در ابعاد بزرگتری برگزار خواهد شد.

رویداد بلیزکان سال گذشته به علت معرفی نکردن بازی‌های به‌خصوصی در مراسم افتتاحیه‌ی این رویداد باعث ناامیدی عده‌ای از هواداران شد. شایعه‌هایی در مورد معرفی بازی Diablo 4 پیش از این رویداد به گوش می‌رسید اما بلیزارد فقط بازی Diablo Immortal را که یک ورژن موبایلی از بازی کلاسیک Diablo بود، معرفی کرد. بعدها گزارش شد که برنامه‌ی معرفی بازی Diablo 4 لحظه‌ی آخر از بلیزکان ۲۰۱۸ کنار کشیده شده بود.

باتوجه‌به همه‌ی این اتفاقات بلیزارد باید برنامه‌ی مفصل‌تری برای BlizzCon 2019 داشته باشد. مدیرعامل بلیزارد، جی الن برک، اعلام کرد که در رویداد BlizzCon امسال از آخرین پروژه‌های این شرکت رونمایی خواهد شد. پس شاید امسال بتوانیم منتظر بازی Diablo 4 باشیم.

بلیط‌های رویداد بلیزکان 2019 در دو سری به فروش می‌رسند. اولین سری بلیط‌ها در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه و سری دوم نیز در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه برای فروش در دسترس خواهند بود. همچنین سه سطح قیمت ۲۲۹ دلار، ۵۵۰ دلار و ۷۵۰ دلار برای بلیط‌های این رویداد در نظر گرفته شده است که با قیمت بلیط‌های بالاتر شما می‌توانید از امکانات بیشتری بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر راجع به این بلیط‌ها می‌توانید به سایت رسمی BlizzCon مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده