نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

تاریخ انتشار آپدیت Crimson Moon بازی Starlink: Battle for Atlas اعلام شد؛ تایید انتشار بازی برای کامپیوتر

کمپانی یوبی‌سافت ضمن اعلام زمان انتشار به‌روزرسانی Crimson Moon برای بازی Starlink: Battle for Atlas، از عرضه این اثر برای کامپیوتر خبر داد.

با اینکه کمپانی یوبیسافت دیگر اسباب بازی‌های فیزیکی مربوط به بازی Starlink: Battle for Atlas را تولید نمی‌کند، ولی در هفته آینده به‌روزرسانی جدیدی برای بازی منتشر خواهد شد و از این طریق تجربه این اثر را برای بازیکنان لذت‌بخش‌تر از گذشته می‌کند. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Ubisoft به تازگی اعلام کرد که به‌روزرسانی Crimson Moon در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۳۰ آوریل) برای تمام پلتفرم‌های بازی استارلینک عرضه می‌شود. این آپدیت ماموریت‌ها، خلبان‌ها و حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که امکان رقابت در مسابقات استارشیپ (Starship Races) را برای بازیکنان فراهم می‌آورد. این به‌روزرسانی به صورت کاملا رایگان برای تمام پلتفرم‌ها منتشر می‌شود و نیازی به پرداخت پول برای تجربه محتویات آن نیست.

هفته آینده کاربران کامپیوتر نیز قادر به تجربه بازی Starlink: Battle for Atlas و تمام محتوای پیش‌تر منتشرشده برای نسخه‌های PS4 و Xbox One خواهند بود

برای کاربران نسخه نینتندو سوییچ که به دنبال محتوای بیشتری برای بازی هستند، باید بگوییم که بسته الحاقی پیش‌تر معرفی‌شده بازی که شامل ماموریت‌های تازه Star Fox است، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت (۳۰ آوریل) و با قیمت ۱۱.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل یکی از کاراکترهای فالکو، پِپی و اِسلپی از تیم استار فاکس را به دست بگیرند و اعضای گروه استار ولف را از بین ببرند. در نهایت، کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که بازی Starlink: Battle for Atlas هفته آینده در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار می‌گیرد. این نسخه از بازی شامل تمام محتویات نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی است و با اسباب بازی‌های مربوط به این بازی نیز سازگاری دارد. اگر تمایل به تهیه این نسخه از بازی دارید، شما می‌توانید از طریق استیم یا یوپلی یک نسخه از آن برای خودتان خریداری کنید.

با اینکه بازی Starlink: Battle for Atlas به موفقیتی که یوبیسافت انتظارش را داشت نرسید، اما این بازی را می‌توان یکی از بازی‌های لذت‌بخش این کمپانی دانست. برای کسانی که از تجربه این بازی دلسرد شده‌اند، ظاهرا آپدیت Crimson Moon که هفته آینده شاهد انتشارش هستیم، دلایل کافی برای بازگشت به بازی را در اختیارشان قرار می‌دهد. شما می‌توانید تریلر مربوط به آپدیت تازه بازی استارلینک را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده