نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

تاریخ انتشار بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition برای نینتندو سوییچ اعلام شد

کاربران نینتندو سوییچ به زودی قادر به تجربه دنیای ویرانگر بازی Red Faction: Guerrilla خواهند بود.

کمپانی THQ Nordic سال گذشته نسخه Re-Mars-tered Edition بازی Red Faction: Guerrilla را که نسخه بازسازی‌شده این بازی کلاسیک و اکشن سوم شخص به حساب می‌آید، برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی می‌خواهد تا این اثر را برای تنها پلتفرم باقیمانده یعنی کنسول نینتندو سوییچ که در سال گذشته غیبتش کاملا مشهود بود، عرضه کند.

با توجه به اطلاعیه‌ کمپانی تی اچ کیو نوردیک، بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition در تاریخ ۱۱ تیر (۲ جولای) به دست کاربران نینتندو سوییچ خواهد رسید. این اولین باری است که شاهد راهیابی Red Faction: Guerrilla به یکی از پلتفرم‌های کمپانی نینتندو هستیم و درحالی‌که این نسخه تقریبا به مانند سایر نسخه‌های بازی در پلتفرم‌های دیگر است، اما تغییراتی را به همراه خواهد داشت.

یکی از بارزترین ویژگی‌های تازه نسخه نینتندو سوییچ را می‌توان پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی آن دانست که استفاده از آن برای کسانی که تمایل به تجربه بازی در حالت دستی دارند، امکان‌پذیر است. این نسخه همچنین بهبودهای گوناگونی را برای ویژگی‌های اصلی بازی نظیر گرافیک به‌روزشده به همراه خواهد داشت. در ادامه فهرست کاملی از ویژگی‌هایی که نسخه نینتندو سوییچ بازی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، قابل مشاهده است:

  • گزینه‌ای برای جابه‌جایی بین عملکرد یا گرافیک بهتر در بازی
  • گرافیک کاملا بازسازی‌شده، بافت‌های تماما بازسازی شده و اضافه شدن برخی ویژگی‌های گرافیکی
  • بهبود پردازش سایه‌ها
  • بهبود نورپردازی
  • طراحی دوباره واحدهای سایه‌زن (Shader) و الگوریتم پس‌پردازشی (Postprocessing)
  • کنترل‌های حرکتی برای بهبود نشانه‌گیری هنگام تجربه بازی در حالت دستی

در مجموع، ظاهرا این نسخه یک پورت تقریبا مستقیم از بازی برای کنسول نینتندو سوییچ به حساب می‌آید، اما این موضوع ابدا به معنای بد بودن بازی نیست. بازی Red Faction: Guerrilla کماکان یکی از بازی‌های فوق‌العاده نسل قبلی کنسول‌ها است که پس از راهیابی آن به نینتندو سوییچ، افراد بیشتری باید به تجربه آن بپردازند. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر نسخه نینتندو سوییچ بازی Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered Edition بپردازید تا ببینید این نسخه چطور به نظر می‌رسد. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده