نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

نینتندو انتشار نسخه جدید Animal Crossing و Luigi's Mansion 3 در سال 2019 را تایید کرد

کمپانی نینتندو در جریان کنفرانس مالی مربوط به سه ماهه قبلی، انتشار Luigi's Mansion 3 و نسخه جدید بازی Animal Crossing را تایید کرد، اما هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه بازی Bayonetta 3 منتشر نشد.

در جریان کنفرانس مالی اخیر کمپانی نینتندو، تقریبا شاهد انتشار اطلاعات بااهمیتی که پیش از این به گوش‌مان نرسیده باشد، نبودیم، اما از آن‌جایی‌که درباره انتشار بازی Luigi's Mansion 3 و بازی Animal Crossing در سال ۲۰۱۹ شک و تردیدهایی وجود داشت، مطمئنا شنیدن اینکه بازی‌های یادشده بدون هیچ تاخیری در سال جاری میلادی به دست کاربران نیتندو سوییچ می‌رسد، خوشحال‌کننده است. در این میان، هیچ سخنی از زمان عرضه بازی Bayonetta 3 به میان نیامد و طرفداران باید زمان بیشتری را برای اطلاع از تاریخ انتشار این اثر منتظر بمانند.

سری بازی‌های Luigi's Mansion را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و درعین‌حال جذاب‌ترین مجموعه‌های نینتندو به شمار آورد که بازیکنان را در نقش لوییجی دوست‌داشتنی قرار می‌دهد. در این بازی کاربران با ورود به عمارتی بزرگ و البته مرموز با روح‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند و باید آن‌ها را شکست دهند. در طرف مقابل، مجموعه Animal Crossing یکی از سری بازی‌های معروف کمپانی Nintendo است که بسیاری از طرفداران به دنبال تجربه نسخه‌ای از آن در نینتندو سوییچ بودند که این اتفاق نهایتا با معرفی یک نسخه جدید از آن در جریان رویداد نینتندو دایرکت رخ داد.

در بهمن ماه سال گذشته بود که مدیر بازاریابی محصولات نینتندو آمریکا در پی ابراز نگرانی طرفداران از وضعیت توسعه بازی Bayonetta 3 لب به سخن گشود و اظهار داشت که نگرانی طرفداران را درک می‌کند، اما این بازی در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. بازی Bayonetta 3 در جریان مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و تابه‌حال اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است و هواداران بی‌صبرانه منتظر اعلام زمان انتشار آن توسط کمپانی نینتندو هستند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 

Animal Crossing and Luigi


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده