نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فروش نینتندو سوییچ به ۳۴.۷۴ میلیون دستگاه رسید؛ فروش ۱۸۷ میلیون نسخه از بازی‌های این کنسول

کنسول نینتندو سوییچ کماکان به فروش فوق‌العاده‌اش ادامه می‌دهد و بنابر آخرین گزارش مالی کمپانی نینتندو، مجموعا ۳۴.۷۴ میلیون دستگاه از این کنسول در کنار ۱۸۷.۵۲ میلیون بازی از آن به فروش رسیده است.

کمپانی نینتندو به تازگی آمار جدیدی را از میزان فروش کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است که در هر دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار آمار خیره‌کننده‌ای را نشان می‌دهد. طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در آخرین گزارش مالی خود اظهار داشت که تا روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ (۳۱ مارس ۲۰۱۹) فروش کنسول Nintendo Switch در سراسر جهان به ۳۴.۷۴ میلیون واحد رسیده است. بر اساس آمارها، این کمپانی در مجموع ۲.۴۷ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ و ۲۳.۹۱ میلیون نرم‌افزار در طول سه ماهه منتهی به یازدهم فروردین فروخته است.

بااین‌حال کمپانی نینتندو پیش‌بینی کرده است که در بازه زمانی ماه آوریل ۲۰۱۹ تا ماه مارس ۲۰۲۰ به فروش ۱۸ میلیون واحدی نینتندو سوییچ دست خواهد یافت. این کمپانی همچنین آمار مربوط به فروش بازی‌های First-Party نینتندو سوییچ را به اشتراک گذاشته است که میزان فروش بازی‌های New Super Mario Bros. U Deluxe و Yoshi’s Crafted World را برای اولین بار به طور رسمی آشکار می‌کند. در جدول زیر نام ۱۰ بازی پرفروش فرست پارتی کنسول نینتندو سوییچ قابل مشاهده است.

رتبهنام بازیمیزان فروش
۱Mario Kart 8 Deluxe۱۶.۶۹ میلیون
۲Super Mario Odyssey۱۴.۴۴ میلیون
۳Super Smash Bros. Ultimate۱۳.۸۱ میلیون
۴The Legend of Zelda: Breath of the Wild۱۲.۷۷ میلیون
۵Pokemon: Let’s Go, Pikachu! / Pokemon: Let’s Go, Eevee!۱۰.۶۳ میلیون
۶Splatoon 2۸.۷۰ میلیون
۷Super Mario Party۶.۴۰ میلیون
۸New Super Mario Bros. U Deluxe۳.۳۱ میلیون
۹1-2 Switch۲.۹۷ میلیون
۱۰Mario Tennis Aces۲.۶۴ میلیون

Nintendo Switch

در میان بازی‌های یادشده در جدول بالا، بازی New Super Mario Bros. U Deluxe در تاریخ ۲۰ دی ۱۳۹۷ (۱۰ ژانویه ۲۰۱۹) در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین فهرست دیگری از میزان فروش بازی‌های First-Party کنسول نینتندو سوییچ ارائه شده است که در جدول زیر می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.

نام بازیمیزان فروش
Kirby: Star Allies۲.۵۶ میلیون
Donkey Kong Country: Tropical Freeze۲.۲۵ میلیون
Captain Toad: Treasure Tracker۱.۱۸ میلیون
Octopath Traveler۱.۱۷ میلیون
Yoshi’s Crafted World۱.۱۱ میلیون
Nintendo Labo Toy-Con 01: Variety Kit۱.۰۹ میلیون

بر اساس اعلام کمپانی نینتندو، بیش از ۱۸۷.۵۲ میلیون بازی نینتندو سوییچ در سراسر به فروش رفته که بدون شک رقم حیرت‌انگیزی است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده