نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Days Gone در ماه ژوئن میزبان یک بسته الحاقی رایگان می‌شود

درجه دشواری تازه و چالش‌های هفتگی به‌صورت رایگان در ماه ژوئن به بازی Days Gone اضافه خواهند شد.

درحالی‌که تنها یک روز تا انتشار بازی مورد انتظار Days Gone استودیو بِند باقی مانده است، شرکت سونی تصمیم به رونمایی از برنامه‌های خود برای انتشار محتوای اضافی پس از عرضه این اثر گرفته است که تا انتهای سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

Days Gone

در ماه ژوئن سال جاری (بازه زمانی یازدهم خرداد تا نُهم تیر)، یکی از بسته‌های الحاقی رایگان بازی Days Gone منتشر خواهد شد تا کاربران کارهای بیشتری را برای انجام در دنیای بازی داشته باشند. احتمالا درجه دشواری تازه بازی که با نام Survival شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین بخش این محتوای اضافی خواهد بود. این درجه سختی نه‌تنها باعث دشوارتر شدن بیشتر بازی می‌شود، بلکه امکان استفاده از قابلیت Fast Travel و به‌کارگیری Survival Vision را از کاربران سلب می‌کند و درکنار این موارد، نقشه و کلیه‌ی نشان‌های موجود روی HUD را پاک خواهد کرد. دراین‌میان تروفی‌های جدیدی نیز برای درجه دشواری «سروایول» در نظر گرفته شده است که تجربه آن را لذت‌بخش می‌کند.

درکنار حالت Survival Mode، بازی Days Gone در کل ماه ژوئن به‌طور هفتگی میزبان چالش‌های جدیدی می‌شود. موتور سیکلت‌ها، مبارزات و کارهای گروهی تازه در طول ماه ژوئن به بازی راه می‌یابند تا به بازیکنان دلیلی به بازگشت به دنیای Days Gone پس از به پایان رساندن دور اول بازی بدهند. شرکت Sony می‌گوید که در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از این چالش‌های اضافی به اشتراک خواهد گذاشت، اما باعث مسرت است که می‌بینیم تمام محتویات یادشده به‌صورت کاملا رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بازی Days Gone در تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) به‌صورت انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد.

اگر بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات ما درباره بازی هستید، باید بگوییم که متاسفانه باید زمان بیشتری را منتظر بمانید؛ چرا که درحال‌حاضر نقد و بررسی این بازی منتشر نشده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده