// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

حالت Workshop به بازی Overwatch اضافه می‌شود

اخیرا شرکت بزرگ بلیزارد قرار است با اضافه کردن ورک‌ شاپ به بازی Overwatch، به بازیکنان این امکان را دهد که حالت‌های مورد علاقه‌ی خود را بسازند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، اعلام کرده که تیم وی در شرکت بلیزارد مشغول کار کردن روی یک حالت و ویژگی جدید برای اضافه کردن به بازی است. این ویژگی یا بهتر بگوییم مکان مجازی که کارگاه یا Workshop نام دارد، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از مهارت‌های برنامه‌نویسی و خلاقیت‌های ذهنی خود، به طراحی و ساخت حالت‌های دلخواه خود بپردازند تا درنهایت بتوانند آن حالت‌ها را وارد بازی کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

این ویژگی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند بسیار جذاب هم باشد. از طرفی نیز سرعت اضافه شدن آیتم‌های جدید و در کل، نوآوری را به این بازی محبوب افزایش می‌دهد. کاپلان از این ویژگی به‌عنوان یک ویژگی عالی یاد کرده و آن را «قدرت در دستِ بازیکنان» دانسته است. کسانی که تا به امروز منتظر بوده‌اند تا هنرها و خلاقیت و مهارت برنامه‌نویسی خود را در این بازی پیاده کنند، پس از اضافه شدن این قابلیت به بازی اورواچ می‌توانند از آن بهره ببرند. در حال حاضر تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی در حال کار کردن روی این ویژگی‌ است تا در اسرع وقت آن را برای اضافه شدن به بازی آماده کند.

Overwatch

کاپلان برای محسوس شدن قدرت ورک شاپ، چند مثال زد که در طول مراحل تست آن توسط تیم توسعه انجام گرفته است. یکی از این حالت‌ها که Molten Floor نام دارد، قهرمان شما را روی آتش قرار می‌دهد. یکی دیگر از این حالت‌ها که به واسطه‌ی ورک شاپ ساخته شده، تمامی بازیکنان را در قالب یک شخصیت یکسان وارد بازی می‌کند و پس از گذشتن زمان خاصی، همه‌ی آن‌ها به یک شخصیت دیگر تبدیل می‌شوند. این‌ها تنها دو مثال ساده از قدرت و توانایی‌های این ویژگی‌ست که اگر به دست کاردان بیفتد، قطعا حالت‌های بسیار جذاب‌تری از آن متولد خواهد شد.

شرکت Blizzard اطلاعات زیادی در رابطه با ورک شاپ و قابلیت‌های آن منتشر کرده که برای خواندن تمامی آنان می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. کاپلان همچنین از یک ویژگی دیگر در داخل ورک شاپ با نام Workshop Inspector اسم برده که می‌تواند به‌سادگی هرچه تمام، حالت‌های ساخته شده توسط کاربران را پیش از اجرای نهایی، تست یا به اصطلاح دیباگ کند تا درنهایت بتوانید آن را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارید. ویژگی ورک شاپ بازی Overwatch در حال حاضر در سرورهای تست بازی موسوم به PTR دردسترس است و پس از اتمام تمامی مراحل تست، قرار است برای تمامی پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اضافه شود.

نظرات خود را در رابطه با این ویژگی جذاب با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده