// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Super Mario Maker 2 اعلام شد

بالاخره شرکت نینتندو به‌صورت رسمی تاریخ انتشار بازی انحصاری Super Mario Maker 2 را که قرار است برای سوییچ منتشر شود، اعلام کرد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت بزرگ نینتندو تاریخ انتشار یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ، یعنی بازی Super Mario Maker 2 را رسما اعلام کرد. این بازی که در سبک پلتفرمر جریان دارد، قرار است چند هفته پس از رویداد E3 2019، در تاریخ ۲۸ ماه ژوئن (۷ تیر ماه) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی همچنین قرار است به یکی از موضوعات کنفرانس شرکت Nintendo در E3 2019 تبدیل شود. در زیر توییت این شرکت مبنی بر تاریخ انتشار بازی را مشاهده می‌کنید:

super mario maker 2

پیش‌تر شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این بازی قرار است دارای بخش چندنفره نیز باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در این زمینه به‌صورت رسمی منتشر نشده و باید صبر کرد و دید که این خبر صحت خواهد داشت یا خیر. البته اطلاعات دیگری از این بازی در حال حاضر منتشر شده که در این بین می‌توان به اضافه شدن سطوح شیب‌دار که پیش‌تر و توسط طرفداران خواسته شده بود، اشاره کرد. دشمن‌های جدیدی نیز به این نسخه از بازی اضافه شده‌اند که یکی از آن‌ها Angry Sun نام دارد. به این فهرست باید قالب‌ها و سازه‌های جدید را نیز اضافه کرد که همگی درکنار هم توانسته‌اند بسته‌ی خوبی از ویژگی‌های جدید را برای این بازی شکل دهند.

با اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی توسط نینتندو، حال باید منتظر اطلاعات جدیدی باشیم که پس از اعلام تاریخ انتشار رسمی هر بازی رخ می‌دهد. قبل از انتشار این بازی نیز اگر جزو کسانی هستید که یکی از کنسول‌های 3DS و Wii U را دارید، می‌توانید مجددا آن را راه‌اندازی کرده و مشغول به تجربه‌ی نسخه‌ی اول بازی یعنی Super Mario Maker شوید.

نظرات خود را در رابطه با این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده