// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Rumble Stars تا Metal Slug Infinity

این هفته از بازی تیراندازی Metal Slug Infinity گرفته تا دو بازی Balls vs Maze و Zombicide: Tactics & Shotguns را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته‌ای که گذشت، بازی‌های متعددی روی گوگل پلی و اپ استور قرار گرفتند. در میان بازی‌هایی که در این هفته عرضه‌ شده‌اند، می‌توان به بازی Metal Slug Infinity اشاره کرد. قطعا هواداران مجموعه Metal Slug، سه‌گانه‌ی قدیمی و ارزشمند این مجموعه را روی کامپیوتر تجربه کرده‌اند و حال، نسخه‌ی اینفینیتی هم با استفاده از همان فرمول همیشگی، سعی کرده است تا کاربران را سرگرم کند. همچنین اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آرکید هستید، بازی موبایل The BallOut می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Agatha Knife

Agatha Knife

بازیکنان در بازی اندروید و آیفون Agatha Knife هدایت کاراکتری به‌نام آگاتا را برعهده می‌گیرند. وی دختری کم سن‌وسال است که علاقه خاصی به خوردن گوشت و دوستی با حیوانات دارد. حال بازیکنان با آگاتا وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند و باید حیوانات را متقاعد کنید که قربانی کردن گوشت‌شان، باعث خوشحالی می‌شود.

دانلود بازی Agatha Knife

The BallOut

The BallOut

بازی آيفون و اندروید The BallOut به‌لطف ساختاری که دارد، حس‌وحال بازی‌های آرکید قدیمی را به‌مخاطب القا می‌کند. بازیکنان با تکان دادن صفحه‌نمایش گوشی موبایل‌شان باید گوی مورد نظر را از مسیرهای مارپیچ داخل بازی عبور بدهند و به‌مقصد برسانند. همچنین دراین‌میان چالش‌هایی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با انجام آن‌ها، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید.

دانلود بازی The BallOut

Balls vs Maze

Balls vs Maze

در بازی موبایل Balls vs Maze، بازیکنان با دایره‌های مارپیچ شکلی روبه‌رو می‌شوند که هر دایره ۵۰ توپ را در داخل خود جای داده است. وظیفه‌ی شما این است که با چرخاندن دایره، توپ‌های داخل مسیرهای مارپیچ را خارج کنید. در ابتدای کار خروج توپ‌ها آن‌چنان چالش خاصی نخواهد داشت، اما رفته رفته بازیکنان به‌چالش کشیده می‌شوند.

دانلود بازی Balls vs Maze

Bombastic Brothers

Bombastic Brothers – To Squad

بازی Bombastic Brothers  اکنون به‌صورت رایگان برای iOS منتشر شده است

اگر علاقه‌مند به بازی‌های قهرمان‌ محور و نجات زمین از دست بیگانگان هستید، بازی Bombastic Brothers گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. در این بازی بازیکنان هدایت قهرمان‌هایی را به دست می‌گیرند که هرکدام مهارت‌های مخصوص به‌خودشان را دارند و باید با بیگانگان مبارزه کنید و آن‌ها را از بین ببرید. همچنین باس‌های خاص و منحصربه‌فردی در طول مراحل برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا تجربه‌ی جذاب‌تری را کسب کنند.

دانلود بازی Bombastic Brothers

Captain Planet: Gaia Guardians

Captain Planet: Gaia Guardians

قطعا محیط زیست و گیاه‌هان مواردی هستند که نباید به آن‌ها آسیب رساند. در بازی موبایل Captain Planet: Gaia Guardians، بازیکنان در قالب یک تیم پنج نفره، باید با دشمنان اکوسیستم و محیط زیست مبارزه کنید. رفته رفته در طول مراحل بازی دشمنان جدیدتری را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید کاراکترهای تیم‌تان را ارتقا دهید.

دانلود بازی Captain Planet: Gaia Guardians

Eggxplode

Eggxplode

بازی اندروید و آیفون Eggxplode قصد دارد مهارت شما در انجام سکو بازی و پشت سر گذاشتن موانع را بسنجد. در این‌جا بازیکنان هدایت یک مرغ را به‌دست می‌گیرند که باید موانع داخل محیط را پشت سر بگذارد و به انتهای محیط برسد. همچنین می‌توانید دشمنان را ازطریق تخم مرغ‌های خود از بین ببرید که همانند یک بمب قدرتمند عمل می‌کنند.  

دانلود بازی Eggxplode

Flip It 2

Flip It 2 – Shape Puzzles

بازی Flip It 2 را می‌توان یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌هایی دانست که تابه‌حال عرضه شده است. در این بازی بازیکنان باید با ضربه‌زدن روی اشکالی که روی صفحه‌نمایش قرار داده شده است، سکه جمع کنند و درنهایت مرحله را پشت سر بگذارند. همچنین با جمع‌آوری سکه‌های داخل بازی می‌توانید پوسته‌های ارزشمندی را خریداری کنید.

دانلود بازی Flip It 2

Forget Me Not: Organic Garden

Forget Me Not: Organic Garden

اگر علاقه‌مند به کشاورزی و بازی‌هایی برپایه کاشت‌وبرداشت هستید، بازی موبایل Forget Me Not: Organic Garden می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در این بازی با انجام مأموریت‌های مختلف می‌توانید درخت‌ها و موارد جدیدی را در باغ رئیس‌تان بکارید و با برداشت میوه و محصولات، هم رئیس باغ را راضی نگه دارید و هم اینکه مشتریان بیشتری را جذب کنید.

دانلود بازی Forget Me Not: Organic Garden

HunterCraft

HunterCraft

بازی موبایل HunterCraft یک بازی تیراندازی اول شخص در سبک بقا و زنده‌ماندن است. بازیکنان درجهانی قرار می‌گیرند که پر از هیولاهای جهش یافته است و باید آن‌ها را شکار کنید. همچنین دراین‌میان بازیکن‌های دیگری هم وجود دارند که شما را وارد نبردهای PvP می‌کنند و برای زنده‌ماندن، باید سلاح‌ها و مهمات جدید و قوی‌تری را پیدا کنید.

دانلود بازی HunterCraft

Knights and Slimes

Knights and Slimes

در این‌جا بازیکنان در نقش شوالیه‌هایی قرار خواهند گرفت که باید سرزمین‌شان را از دست موجوداتی خزنده نجات بدهند. یکی از ویژگی‌های خوب Knights and Slimes، طراحی پیکسلی و سبک پلتفرمر است که دارای ۵۰ سطح مختلف است. همچنین پنج محیط متفاوت هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا بتوانند در هر محیط تجربه‌ای متفاوت و لذت بخشی را کسب کنند.

دانلود بازی Knights and Slimes

Metal Slug Infinity

Metal Slug Infinity

ساختار بازی Metal Slug Infinity همانند نسخه‌های پیشین است و یک بار دیگر، هدایت یکی از کاراکترهای مارکو، تارما، اری و فیو را برعهده خواهید گرفت. نسخه اینفینیتی دارای دشمنانی سرسخت‌تر، چالش‌برانگیزتر و باس‌های جذاب‌تری نسبت به‌گذشته است. همچنین یک سری المان‌های نقش‌آفرینی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

دانلود بازی Metal Slug Infinity

The Monster Game

The Monster Game

بازی اندروید و آیفون The Monster Game، یک اثر کارتی با المان‌های نقش‌آفرینی است که باید هیولاها را از بین ببرید، لوت‌های ارزشمندی پیدا کنید و درنهایت از جادوهای‌تان استفاده کنید تا دشمنان را از بین ببرید. همچنین یک سری آیتم‌های دفاعی نظیر معجون‌ها هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا بتوانند نوار سلامت‌شان را بازیابی کنند یا خود را از مرگ نجات بدهند.

دانلود بازی The Monster Game

My Brother Rabbit

My Brother Rabbit

بازی My Brother Rabbit روایت‌گر زندگی دختری است که دچار یک بیماری خاص می‌شود و به‌همراه برادرش از قدرت تخیل‌شان استفاده می‌کنند تا وارد جهانی سورئال و غیرواقعی بشوند. حال این خواهر و برادر وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند و شما برای نجات خواهرتان باید یک گل خاص را پیدا کنید تا خرگوش دکتر بتواند او را درمان کند.

دانلود بازی My Brother Rabbit

Nomads of the Fallen Star

Nomads of the Fallen Star

Nomads of the Fallen Star یک بازی نوبتی استراتژی است

در بازی آیفون و اندروید Nomads of the Fallen Star، بازیکنان در سیاره‌ای ناشناخته قرار می‌گیرند که قبایل مختلف مدام در جنگ هستند تا هدایت کامل منابع داخل محیط را به‌دست بیاورند. حال شما با انتخاب قبیله‌تان و ازطریق کارت سربازانی که به شما داده می‌شود، باید با سایر قبیله‌ها وارد نبرد شوید و آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Nomads of the Fallen Star

Oh Crab

Oh Crab

بازی موبایل Oh Crab، شما را وارد چالش می‌کند. یک بازی پلتفرمر با موانع و توئیست‌های مختلف است که باعث می‌شود بارها و بارها طعم مرگ را بچشید. ازاین‌رو بازیکنان برای پشت سر گذاشتن مراحل و سکو بازی‌ها، باید حسابی حواس‌شان را جمع محیط کنند و بهترین عملکرد را درمقابل موانع محیط از خود به‌نمایش بگذارند.

دانلود بازی Oh Crab

Papercraft

Papercraft

 در جریان بازی موبایل Papercraft بازیکنان هدایت قهرمانی را به‌دست می‌گیرند که در یک جهان خیالی و مجازی باید دشمنانی را از بین ببرد تا بتواند در واقعیت، ملکه‌ی ظالم را شکست دهد. درواقع این جهان خیالی مثل یک صفحه بازی رومیزی است و شما و دشمنان در نقش مهره‌های داخل صفحه هستید.

دانلود بازی Papercraft

The Phantom Fable

The Phantom Fable

بازی موبایل The Phantom Fable روایت‌گر داستان استیون و کانی است که باید کریستال جمز را نجات بدهند. حال برای نجات کریستال جمز باید وارد ماجراجویی خطرناکی بشوید و صفحات کتاب باستانی را پیدا کنید. همچنین در این راه کاراکترهای جدیدی را هم پیدا خواهید کرد که با نجات‌ دادن‌شان، می‌توانید آن‌ها را به تیم خود اضافه کنید.

دانلود بازی The Phantom Fable 

Revue Starlight Re Live

Revue Starlight Re Live

بازی موبایل Revue Starlight Re Live یک بازی نقش‌آفرینی با طراحی انیمه-شکل است. داستان بازی دقیقا از نقطه‌ای آغاز می‌شود که انیمه Revue Starlight تمام می‌شود، اما برای فهمیدن داستان و شناخت کاراکترها، اصلا نیازی نیست انیمه را تماشا کرده باشید. ساختار بازی و شخصیت‌پردازی به‌شکلی است که به‌خوبی کاراکترها به‌شما معرفی می‌شوند و می‌توانید روند بازی را پیش ببرید.

دانلود بازی Revue Starlight Re Live

Rival Stars Horse Racing

Rival Stars Horse Racing

در بازی Rival Stars Horse Racing بازیکنان مدیریت یک استبل را برعهده می‌گیرند. در این‌جا باید اسب‌های خود را پرورش بدهید و آن‌ها را به‌درستی مدیریت کنید تا بتوانند در مسابقات اسب سواری بهترین عملکرد را از خود به‌نمایش بگذارند. نکته‌ی خوب بازی این است که در بخش مدیریت گزینه‌های مختلفی برای تمرین دادن اسب‌ها در نظر گرفته شده است و می‌توانید آن‌ها را باتوجه‌به مواردی که آن‌ها را مهم می‌دانید، تمرین بدهید.

دانلود بازی Rival Stars Horse Racing

Rumble Stars

Rumble Stars

بازی ورزشی Rumble Stars سعی دارد درکنار جذب مخاطبان کم سن‌وسال، علاقه‌مندان به بازی‌هایی نظیر فوتبال را هم به‌خود جذب کند. در این بازی شما باید تیم سه‌نفره‌ی خود را تشکیل بدهید و وارد بازی شوید. نکته‌ی اصلی رامبل استارز، این است که مکانیزم‌های بازی به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر طراحی شده‌اند تا کاربران به‌راحتی آن‌ها را یاد بگیرند و در انجام‌شان استاد شوند.

دانلود بازی Rumble Stars

Simchella

Simchella

فستیوال مخصوص به‌خودتان را بسازید و مشهور شوید. Simchella یک بازی مدیریتی است که در آن بازیکنان در نقش یک مدیر فستیوال ظاهر می‌شوند. حال باید فستیوال مخصوص به‌خودتان را بسازید و با ساخت غرفه‌ها و ساختمان‌های مختلف، آن را بزرگ و بزرگ‌تر کنید. هرقدر که بازدیدکندگان بیشتری وارد فستیوال شما شوند، امتیاز و پولی که دریافت می‌کنید هم بیشتر می‌شود.

دانلود بازی Simchella

Sing&Fly

Sing&Fly Hit Notes In The Sky

Sing&Fly را می‌توان یک بازی ریتمیک بسیار جذاب دانست، زیرا با هدایت صدای‌تان می‌توانید سفینه‌ی فضایی بازی را به حرکت دربیاورید. همچنین با خوانندگی هم قادر به جمع کردن یادداشت‌های داخل بازی هستید. یکی از موارد جذاب این بازی موبایل طراحی و جلوه‌های بصری بسیار زیبا است که شما را حسابی هیجان‌زده می‌کند.

دانلود بازی Sing&Fly

Tiny Alien

Tiny Alien

بازی موبایل Tiny Alien با ساختار Shoot ‘em Up خود سعی دارد مخاطبان قدیمی این سبک را به‌خود جذب کند. در این بازی تنها دو کار باید انجام بدهد؛ بپرید و تیراندازی کنید، اما یادتان باشد که دشمنان این بازی شما را به چالش خواهند کشید. ازاین‌رو پرید و تیراندازی‌تان باید حساب‌شده باشد تا بتوانید آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Tiny Alien

Truck Trials 2.5

Truck Trials 2.5: Free Range

Truck Trials 2.5 یک بازی ریسینگ Off-Road با المان‌های آنلاین است که بازیکنان باید با تمرین کردن و ارتقای ماشین‌شان، قدرت آن را بالا ببرند تا بتوانند با سایر بازیکنان جهان بازی رقابت کنند. نحوه‌ی رقابت هم شامل مواردی نظیر پرش از روی تپه‌های بازی و کسب امتیاز می‌شود، اما باید از آسیب‌دیدن دوری کنید. یک سری شخصی‌سازی هم برای اتومبیل شما در طول بازی در نظر گرفته شده است.

دانلود بازی Truck Trials 2.5

The Unic

The Unic

در بازی The Unic بازیکنان با چند وجهی‌های رنگارنگی روبه‌رو می‌شوند و وظیفه شما این است که این چند وجهی‌ها را در بهترین حالت ممکن قرار بدهید. به‌عبارتی با تغییرشان باید تصویر یک‌دستی را بسازید. نوع طراحی چند وجهی‌ها و قرار گرفتن‌شان همانند یک معما است که تجربه‌ی خاص و جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود بازی The Unic

Where are the Animals

Where are the Animals

Where are the Animals هم یک بازی سرگرم کننده دیگر است که کاربران کم سن‌وسال بازی‌های موبایل را هدف قرار داده است. در این بازی بازیکنان با اسم حیواناتی روبه‌رو می‌شوند که شاید تابه‌حال آن‌ها را نشنیده باشند. با مشاهده‌ی هر اسم باید حیوان درست را در تصویر مشخص کنید.

دانلود بازی Where are the Animals

Word Stitch

Word Stitch – Sewing Crossword

بازی‌های که برپایه حدس کلمات طراحی می‌شوند، آثاری هستند که ذهن را حسابی به‌چالش می‌کشند. بازی Word Stitch هم در سبک حدس کلمات طراحی شده است و سعی دارد ذهن و معلومات بازیکنان را به‌چالش بکشد. ساختار بازی به‌نحوی است که هم کاربران بزرگ‌سال و هم مخاطب نوجوان به‌خوبی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانید این بازی موبایل را با هم‌فکری و درکنار دوستان‌تان تجربه کنید.

دانلود بازی Word Stitch

Zephyr

Zephyr

بعضی از بازی‌ها هستند که به‌صورت نامفهومی شروع می‌شوند و سعی دارند رفته رفته بازیکنان را با حال‌وهوای بازی آشنا کنند. بازی Zephyr هم از این قاعده مستثنا نیست و ساختار نامعلومی دارد. حتی داستان بازی هم به‌صورت نامفهوم روایت می‌شود، اما رفته رفته تمامی قطعا پازل درکنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا بازیکنان تجربه‌ی کاملی را کسب کنند.

دانلود بازی Zephyr

Zombicide: Tactics & Shotguns

Zombicide: Tactics & Shotguns

تیم خود را تشکیل دهید و وارد خیابان‌هایی شوید که پر از زامبی‌های گوناگون است. Zombicide: Tactics & Shotguns یک بازی زامبی‌محور است که بازیکنان باید تیم چهار نفره‌ی خود را تشکیل بدهند و وارد خیابان‌های بازی بشوند. سپس زامبی‌ها را یکی پس از دیگری بکشید. با پشت سر گذاشتن مراحل، زامبی‌هایی را مشاهده می‌کنید که شما را حسابی به‌چالش می‌کشند.

دانلود بازی Zombicide: Tactics & Shotguns


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده