نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تیزر تریلر سریال Swamp Thing منتشر شد

سرویس استریم دی سی یونیورس اخیرا تریلر کوتاهی از سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) منتشر کرده که صحنه‌های جذاب و هیجان انگیزی را از مجموعه به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دی سی یونیورس که سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی محسوب می‌شود، اخیرا تیزر تریلر کوتاهی از سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) منتشر کرده است. این سریال، یکی از مجموعه‌های لایو اکشن اختصاصی‌ است که روی سرویس استریم دی سی یونیورس پخش می‌شود. در این مجموعه اقتباسی، درک میرس نقش هیولای اصلی داستان را ایفا می‌کند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

علاوه‌بر میرس، اندی بین در نقش الک هالند، ویل پاتون در نقش اوری ساترلند، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ماریا استن در نقش لیز ترمین، جریل پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر لوسیلیا کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل، کوین دوراند در نقش جیسون وود ترو/فلورونیک من و لئوناردو نم در نقش هارلن ادواردز از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شخصیت سوامپ تینگ برای اولین بار در سال ۱۹۷۱ پا به دنیای کتاب‌های کمیک گذاشت. او خیلی زود توانست جایگاه خوبی را در دنیای بزرگ دی سی کسب کند و تا به امروز این جایگاه را نگه داشته است. تا به امروز چندین مجموعه مختلف با نویسندگی افرادی مانند آلن مور، برایان کی وان، مارک میلر و اسکات اسنایدر با محوریت او نوشته شده است.

دانلود از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده