نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵

معرفی بازی موبایل Rumble Stars؛ فوتبال به سبک جدید

استودیو Frogmind با یک بازی موبایل ورزشی برگشته است و بازیکنان در بازی موبایل Rumble Stars سبک جدیدی از فوتبال را تجربه می‌کنند. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های ورزشی یکی از محبوب‌ترین آثار در پلتفرم‌های موبایلی است. سازندگان بسیاری برای توسعه بازی‌های ورزشی گوناگون، تغییراتی در سبک بازی‌ها انجام داده‌اند و بازی‌هایی منتشر کرده‌اند که فضایی تازه و جدید دارند. بازی موبایل Soccer Stars یکی از آثار معروف این سبک است. حال، استودیو نامی Frogmind بازی ورزشی جدیدی را منتشر کرده است که حال و هوای تازه‌ای دارد. بازی موبایل Rumble Stars یک بازی فوتبالی است که بازیکنان باید تیم خود را جمع‌آوری کنند و با دیگر بازیکنان به‌صورت آنلاین رقابت کنند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم.

Rumble Stars

Rumble Stars

Rumble Stars

بازی ورزش فوتبال را با حال و هوایی تازه ارائه می‌دهد

بازی آیفون Rumble Stars گیم‌پلی جدید و جذابی دارد که می‌تواند لحظات مفرحی را برای بازیکنان به وجود بیاورد. بازی به‌صورت رقابتی و آنلاین است که دو بازیکن در یک زمین فوتبال روبروی همدیگر قرار می‌گیرند. دروازه‌بان‌ فوتبال یک شیر جنگل است که به‌عنوان کاپیتان مراقب دروازه است و تعدادی حیوان و موجودات دیگر نیز وجود دارند که هرکدام قابلیت‌های منحصر به‌فردی دارند. در ابتدای بازی تعدادی حیوان در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و به مرور باقی حیوانات برای بازیکن باز خواهد شد. روند بازی به اینگونه است که بازیکنان با ارسال حیوانات به زمین فوتبال، باید تلاش کنند که به تیم مقابل گل بزنند. هر تیمی که بتواند سه گل بزند، برنده مسابقه خواهد شد. لازم به ذکر است که زمان مسابقات سه دقیقه است و اگر بازی مساوی پیش برود، یک دقیقه وقت به بازی اضافه می‌شود. حیوانات دارای توانایی‌های هجومی و دفاعی هستند که بازیکن با چینش آن‌ها می‌تواند تیم خود را برای مسابقات آماده کند. با پیروزی در هر مسابقه، بازیکن امتیاز و صندوق‌هایی به‌عنوان پاداش دریافت می‌کند. همچنین، با افزایش امتیازات، بازیکن به لیگ‌های بالاتر صعود خواهد کرد. در مجموع، بازی اندروید Rumble Stars دارای گیم‌پلی روان و هیجان‌انگیزی است.

Rumble Stars

Rumble Stars

Rumble Stars

چینش درست حیوانات، کلید پیروزی در مسابقات است

بازی موبایل Rumble Stars دارای گرافیکی انیمیشنی و فانتزی است. انیمیشن حیوانات و محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و فضای مهیج داخل بازی موجب شده است که بازیکن برای مسابقات هیجان داشته باشد. این اثر از موسیقی شاد و هیجانی برخوردار است که توانسته است فضای داخل بازی را به بازیکن منتقل کند. همچنین، بازی موبایل Rumble Stars دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با پول واقعی، حیوانات و آیتم‌های مختلفی را خریداری کنند. لازم به ذکر است، قدرت حیوانات قابل ارتقا هستند که بازیکنان با خرید الماس‌های داخل بازی، می‌توانند سرعت ارتقای حیوانات را افزایش بدهند.

بازی موبایل Rumble Stars اثری فانتزی و سرگرم‌کننده است که تجربه آن به طرفداران بازی‌های ورزشی پیشنهاد می‌شود. گرافیک زیبا و گیم‌پلی درگیرکننده بازی باعث شده است که این بازی جزو بهترین‌ بازی‌های اندروید قرار بگیرد. این اثر هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی مهیج را ازطریق لینک‌های پایین دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Rumble Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده