// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

آپدیت Village and Pillage بازی Minecraft با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

کمپانی مایکروسافت با انتشار تریلری از آپدیت Village and Pillage بازی Minecraft، انتشار این بروزرسانی را برای پی سی اعلام کرد.

یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های بازی Minecraft که کمپانی موجانگ آن را ماجراجویانه‌ترین بروزرسانی این بازی محبوب می‌نامد، Village and Pillage نام دارد. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی با همراهی کمپانی مایکروسافت به مناسبت انتشار این آپدیت برای پی سی، اقدام به انتشار تریلری زیبا از آن کرده‌اند که برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. موارد زیادی به واسطه‌ی این آپدیت به بازی ماینکرفت اضافه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، تغییر ظاهری روستایی‌ها یا Villagers است که بنا بر شغلی که هر یک دارند، ظاهر متفاوتی نیز در بازی خواهند داشت. همچنین ساختمان‌های جدیدی نیز به این اثر محبوب اضافه شده است. اگر می‌خواهید در ساخت بناها و ساختمان‌ها به روستاییان بازی کمک کنید، در این نسخه می‌توانید.

ویژگی‌های بخش روستایی‌های بازی تنها به ظاهر آن‌ها ختم نمی‌شود؛ بلکه کمپانی Mojang تلاش کرده یک سیستم جدید را توسعه دهد که در آن می‌توانید به شکلی بهتر از قبل به تبادل وسایل بپردازید. در یک کلام، این بروزرسانی در بخش روستایی‌ها باعث می‌شود شهرهای کوچک از این پس آنقدر باارزش‌تر از قبل شوند که ارزش دفاع در مقابل دسته‌ای از افراد را که بخش دوم آپدیت به آنان اختصاص دارد، داشته باشند. تریلر آپدیت Village and Pillage را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بخش دوم آپدیت که به گروهی موسوم به غارتگران یا Pillagers تعلق دارد، به دسته‌ای از افراد سرگردان می‌پردازد که در تمامی مناطق پخش هستند و به دنبال حمله و ایجاد دردسر می‌گردند. آن‌ها موقع حمله کاملا مجهز هستند و حتی می‌توانند سوار بر هیولاهایی موسوم به Ravager شوند و با استفاده از زوبینی که در اختیار دارند، برای روستای شما دردسر ایجاد کنند. آن‌ها همچنین پایگاه‌های موقتی نیز دارند که به اصطلاح Outpost نام دارد و پر است از نیروهایی که آماده حمله هستند. پس اگر می‌خواهید به واسطه‌ی حمله‌ای که به روستای شما داشته‌اند، از آن‌ها انتقام بگیرید، این محل‌ها بهترین نقطه‌ی آغاز است.

سلاح زوبینی که در بالا نیز به آن اشاره شد و پیش‌تر نیز در زومجی خواندید که به بازی اضافه شده است، برای بازیکنان نیز قابل ساخت یا کرفت است و دارای مهمات گوناگونی است که در راه مبارزه با غارتگران بسیار به کار شما خواهد آمد. از جمله‌ی موارد دیگری که به واسطه‌ی این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شوند، می‌توان به بلاک‌های جدید و حیواناتی مانند پاندا و روباه اشاره کرد و در یک کلام می‌توان گفت که آپدیت Village and Pillage بازی Minecraft تقریبا برای هر سلیقه‌ای یک چیز جدید به بازی اضافه می‌کند. این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای پی سی منتشر شده و قرار است در تاریخی نامعلوم برای نسخه‌های کنسولی بازی نیز عرضه شود. در راستای اخبار مرتبط با ماینکرفت، همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، تاریخ اکران جدید فیلم Minecraft اعلام شده است.

اگر شما نیز این آپدیت را دریافت کرده‌اید، در مورد آن با زومجی و سایر کاربران به تبادل نظر بپردازید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده