// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

سه تجربه غیرتوریستی که در سفر به مالزی نباید از دست بدهید

اگر دوست دارید در سفر به کوالالامپور در مالزی، با ازدحام توریست‌ها در مکان‌های دیدنی مواجه نشوید و همانند مردم محلی در این شهر گردش کنید، این تجربه‌ها را از دست ندهید.

کوالالامپور مالزی علاوه بر اینکه قطب اقتصادی این کشور است، از نظر توریستی هم اهمیت زیادی دارد. در واقع کوالالامپور غیر از مرکز اقتصادی، مرکز توریستی مالزی هم هست. این شهر لندمارک‌ها و جاذبه‌های فراوانی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به برج‌ها دو قلوی پتروناس اشاره کرد.

اگر در سفر به کوالالامپور دوست ندارید هر جایی که می‌روید، توریست‌ها را ببینید و دلتان می‌خواهد تجربه‌ای متفاوت داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

اگر قصد دارید به سفر خارجی بروید و دنبال بهترین تور مالزی می‌گردید با کمک کجارو می‌توانید تورهای بهترین و معتبرترین آژانس‌های گردشگری را پیدا و خریداری کنید.

خوردن غذاهای محلی

یکی از کارهای رایجی که اهالی این شهر انجام می‌دهند، گشت و گذار در خیابان‌هایی است که اطراف آن پر از رستوران و کافه است. از هر رستوران و کافه، گوشه‌ای از بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها و دسرهای محلی را امتحان می‌کنند. خیابان‌های زیادی در کوالالامپور وجود دارند که تمرکز اصلی آن‌ها بر رستوران‌ها، کافه‌ها و غرفه‌های غذافروشی است. برای اینکه این تجربه را در کوالالامپور داشته باشید، به خیابان‌های Jalan Pudu و Jalan Alor سر بزنید.

کجارو برای خرید تور کوالالامپور و سایر تورهای داخلی و خارجی به شما کمک می‌کند. ما با همکاری آژانس‌های معتبر مسافرتی فهرستی متنوع از انواع تورهای کوالالامپور و مالزی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با مقایسه آن‌ها تور مورد نظر خود را انتخاب و آن را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

تماشای گرافیتی‌ها

مالزی

یکی از بهترین روش‌ها برای آشنایی با فرهنگ یک منطقه، گشت وگذار در بین اهالی شهر، سر زدن به محله‌های مختلف و دیدن گرافیتی‌های هنرمندان محلی است. در کنار رود Klang روی دیوارها و در کوچه پس‌کوچه‌ها می‌توانید گرافیتی‌های جذاب هنرمندان محلی را ببینید. البته در محله‌های خلوت، مراقب باشید و حواس‌تان به اطراف‌تان باشد.

شرکت در کلاس آشپزی

مالزی

یکی از کارهایی که گردشگران به ندرت در مالزی انجام می‌دهند، شرکت کردن در کلاس‌های آشپزی است. مالزی آشپزی خاص و متفاوتی دارد. در بسیاری از رستوران‌ها و آموزشگاه‌ها و موسسات می‌توانید غذاهای سنتی مالزی را یاد بگیرید و فوت و فن پخت آن‌ها را بیاموزید.

بعضی از این کلاس‌ها شامل مراحل مختلفی است؛ از جمله بازار رفتن و انتخاب کردن بهترین محصول. این کلاس‌ها را باید معمولا از قبل رزرو کنید. شرکت در کلاس آشپزی، تجربه جذابی است که حتما از آن لذت می‌برید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده