// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

ترس شدید طرفداران از همزمانی اکران Avengers: Endgame و پخش قسمت ۳ فصل هشت Game of Thrones

تانوس و نایت‌کینگ در آخر هفته‌ای یکسان، احتمالا تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب‌مان را به خاک سیاه می‌نشانند؛ از تونی استارک، سانسا استارک و آریا استارک تا کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول و جیمی لنیستر.

ما در حال پشت سر گذاشتن آخر هفته‌ای هستیم که در آینده، همگان از آن به‌عنوان یکی از نقاط اوج درگیری مخاطبان با سرگرمی‌های عامه در جهان، یاد خواهند کرد

احتمالا در آینده، از آخر هفته‌ای که ما در حال پشت سر گذاشتنش هستیم، همگان به‌عنوان نقطه‌ی اوج درگیری مخاطبان با بهترین و هیجان‌انگیزترین قسمت‌های سرگرمی‌های عامه یاد خواهند کرد؛ آخر هفته‌ای که در آن، جمع‌بندی‌کننده‌ی بیشتر از بیست فیلم از موفق‌ترین دنیای سینمایی ساخته‌شده تا به امروز، از راه می‌رسد و به‌عنوان طولانی‌ترین ساخته‌ی سینمایی آفریده‌شده توسط مارول، انتقام‌جویان را مقابل تانوس و Infinity Gauntlet او می‌گذارد. آن‌طرف ماجرا هم فصل پایانیِ سینمایی‌ترین و باشکوه‌ترین سریال تاریخ تلویزیون از نگاه مجله‌ی امپایر را داریم که بعد از دو قسمت داستان‌گویی به‌جا، خون طرفداران را برای دیدن طولانی‌ترین نبرد تاریخ سینما و تلویزیون به جوش آورده است و اکنون طرفداران پروپا قرص به سختی، زمانِ باقی‌مانده تا پخش سومین اپیزودش را تاب می‌آورند. اما اگر تعارف‌ها را کنار بگذاریم و واقع‌بینانه به این فکر کنیم که در هفته‌ی پیش‌رو، احتمالا تعداد قابل توجهی از شخصیت‌های محبوب‌مان از MCU و «بازی تاج و تخت» مقابل آنتاگونیست‌هایی ظاهرا شکست‌ناپذیر، جان خواهند داد، همه‌چیز به اندازه‌ی هیجان‌انگیز بودنش، سخت و ترسناک هم به نظر می‌آید؛ بسیار سخت و شدیدا ترسناک.

واکنش‌های مخاطبان به این همزمانیِ عجیب‌وغریب هم در نوع خودش، به شکلی جالب شبکه‌های اجتماعی را درنوردید؛ واکنش‌هایی که می‌توانید تعداد بسیار محدودی از آن‌ها را در ادامه مطالعه کنید:

همه در هفته‌ی بعدی خواهند مرد؛ همه‌ی اعضای باقی‌مانده از Avengers؛ همه‌ی آدم‌های حاضر در وینترفل. به‌طور کلی، تقریبا صد کاراکتر که من صدها ساعت از زندگی‌ام در دهه‌ی گذشته را برای دنبال کردن‌شان صرف کردم، هفته‌ی بعد همین موقع، دیگر زنده نیستند.

چه چیزی جنگ وینترفل را از آن‌چه که هست هم خطرناک‌تر و بدتر می‌کند؟ همین که اپیزودِ شامل آن، دقیقا در آخر هفته‌ی آغاز اکران Avengers: Endgame، پخش می‌شود.

من باید پنج‌شنبه‌شب به تماشای مرگ کاپیتان آمریکا بنشینم و سه روز بعد، مرگ تمام شخصیت‌های محبوبم در Game of Thrones را ببینم.

صبر کن! تو داری به من می‌گویی که من باید در آخر هفته‌ی پیش‌رو، Avengers: Endgame و نبرد وینترفل در Game of Thrones را تماشا کنم؟ درحالی‌که ممکن است همه‌ی کاراکترهایی که در دَه سال اخیر با آن‌ها وقت گذرانده‌ام، جان بدهند؟ یکی به من کمک کند.

دیوانه‌وار است که ممکن است چند روز بعد، کاراکترهای مورد علاقه‌ی شما در Avengers و «بازی تاج و تخت»، مرده باشند.

هفته‌ی بعد، زمان انفجارِ احساسی طرفداران Avengers و طرفداران Game of Thrones از شبکه‌ی HBO خواهد بود.

Avengers: Endgame

در روزهای اخیر، بازیگران فیلم‌های «انتقام‌جویان»، مشغول خداحافظی از نقش‌های‌شان در دنیای سینمایی مارول بوده‌اند. جدیدترین خداحافظی هم به رابرت داونی جونیور تعلق داشت که با فرستادن کلیپی احساسی و دردناک برای طرفداران، بسیاری از آن‌ها را تحت تاثیر قرار داد؛ کلیپی که در آن مرد آهنی، کنار کریس همسورث، کریس ایوانز و مارک روفالو ایستاده بود و خداحافظی‌ها و ادای احترام‌هایش را تحویل همگان می‌داد. در آن سو نیز دیوید ناتر، کارگردان دو قسمت اول فصل هشتم و صد البته قسمت نهم فصل سوم سریال Game of Thrones را داشتیم که این‌طور اضطراب عاشقان اثر را برای نبرد پیش‌رو، افزایش بخشید:

برای ما، این جالب بود که در اپیزود دوم، آخرین شب‌مان درکنار یکدیگر را بگذرانیم. فکر می‌کنم همه‌ی شخصیت‌ها در حالاتی گوناگون، با پایانِ کار، روبه‌رو خواهند شد. همه به مدل خودشان، مرگ را خواهند دید. هرکس با روشی متفاوت و مخصوص به خودش. اما درنهایت، شکی در رویارویی و مواجهه با آن وجود ندارد. به همین خاطر اپیزود دوم برای ما اهمیت زیادی داشت. همه‌ی این شخصیت‌ها، کاراکترهایی هستند که برای طولانی‌مدت دنبال‌شان کرده‌ایم و حالا باید مواجهه‌شان با دشمنی مشترک را تماشا کنیم.

Avengers: Endgame از ۲۵ آوریل سال میلادی جاری (جمعه‌ی همین هفته به وقت ایران) در آمریکا روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود و قسمت سوم آخرین فصل از «بازی تاج و تخت» هم راس ساعت ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ به وقت ایران، پخش می‌شود.

Game of Thrones/Avengers: Endgame

شما چه‌قدر از آخر هفته‌ی پیش‌رو هراس دارید؟ اگر فقط بتوانید بین تماشای فیلم Avengers: Endgame و چهار قسمت پایانی سریال Game of Thrones یکی را انتخاب کنید، به وینترفل خواهید رفت یا همراهِ انتقام‌جویان سفرشان به دنیای کوانتومی را زیر ذره‌بین می‌گیرید؟


منبع Metro زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده