// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

بسته Urban Warfare بازی BattleTech با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو پارادوکس اینتراکتیو با انتشار تریلری اعلام کرده که بسته‌ی Urban Warfare بازی BattleTech بهار سال جاری منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Harebrained Schemes، توسعه‌دهنده‌ی بازی BattleTech و استودیو پارادوکس اینتراکتیو، ناشر این اثر، دومین بسته الحاقی این بازی را با نام Urban Warfare و با انتشار تریلری معرفی کردند. این بسته‌ی الحاقی نبرد بین روبات‌های غول‌پیکر را به داخل خیابان‌ها و محیط‌های شهری می‌کشاند و با محتویات جدیدی که به بازی اضافه می‌کند، هیجان آن را افزایش خواهد داد. سال گذشته بود که بازی BattleTech منتشر شد و پس از آن و به دلیل موفقیت‌های این بازی، استودیو Paradox Interactive اقدام به خریداری استودیو توسعه‌دهنده‌ی آن کرد.

بسته‌ی الحاقی Urban Warfare همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، نبردها را از دشت‌های بازی و وسیع به داخل خیابان‌های شلوغ می‌کشاند. یکی از ویژگی‌های جالب این بسته این است که ساختمان‌های آن تخریب‌پذیر هستند و می‌توانید با تخریب آن‌ها، شلوغی خیابان‌ها را تبدیل به ویرانه‌هایی سوخته کنید. این ویژگی باعث می‌شود میدان نبرد دائما در حال تغییر شکل باشد و بازیکنان باید هر لحظه آماده‌ی تغییر مواضع خود باشند. این بسته همچنین دو روبات جنگجوی جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. اولین روبات که The Raven 1X نام دارد، از نوع سبک و دارای دو ویژگی Electronic Countermeasures (ECM) و Active Probe است. قابلیت ECM به وی این امکان را می‌دهد تا خود و نیروهای خودی را از دید ضربات دشمن مخفی کند و قابلیت دیگر نیز باعث می‌شود که بتواند نیروهای دشمن را که مخفی شده‌اند، رویت کند. روبات دوم نیز که Javelin نام دارد، برای نبردهای نزدیک طراحی شده که نیازمند ضربات و واکنش‌های سریع هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

فلش‌پوینت‌های کوچکی نیز به واسطه‌ی این بسته به بازی اضافه خواهند شد که داستان‌ها و رخدادهای کوتاهی را به بازی متصل خواهند کرد. نیروهای دشمن نیز از دو قابلیت نام‌برده یعنی مخفی شدن و دیدن نیروهای مخفی، بهره‌مند خواهند شد. آخرین موردی نیز که به واسطه‌ی این بسته به بازی اضافه خواهد شد، یک حالت به نام Attack and Defend است که در آن شما باید در مقابل حملات متعدد و موجی نیروهای دشمن، از پایگاه و مقر خود دفاع کنید. بسته‌ی الحاقی Urban Warfare این بازی که انحصاری پی سی است، قرار است در تاریخ ۴ ماه ژوئن (۱۴ خرداد ماه) منتشر شود.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده