// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تیم سازنده Fortnite هفته‌ای نزدیک به ۱۰۰ ساعت روی این بازی کار می‌کنند

طبق یک گزارش که به‌تازگی منتشر شده، تیم توسعه‌ی بازی Fortnite، هفته‌ای نزدیک بر ۱۰۰ ساعت برای توسعه و پشتیبانی این بازی فعالیت می‌کنند.

جای هیچ‌گونه تعجبی نیست که محبوب‌ترین بازی حال حاضر دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی بازی Fortnite، نیازمند تیمی‌ است که حجم بالایی از کار را برای پشتیبانی و توسعه‌ی آن انجام دهند. اما با افزایش نگرانی‌ها بابت معیارها و شرایط مناسبی که باید برای هر محیط کاری وجود داشته باشد و همچنین ساعات اضافه‌ کاری، به‌تازگی مشخص شده که تیم توسعه‌ی این بازی از شرکت اپیک گیمز، برای بررسی محیط کاری، مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. به این دلیل که براساس جدیدترین اخبار بازی و براساس گزارش‌های منتشر شده، کارکنانی که مشغول توسعه و پشتیبانی این بازی هستند، این‌چنین عنوان کرده‌اند که در طول یک هفته بیش از ۷۰ و حتی ۱۰۰ ساعت مشغول فعالیت روی آن هستند.

این خبر ممکن است شما را یاد یک قصه‌ی آشنا در استودیو راک استار گیمز، بر سر توسعه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 بیاندازد. براساس گزارش‌ها ظاهرا شرکت Epic Games در تلاش است که فرهنگ تشویق برای کار بیش از حد و ایجاد فشار و ترس بر کارکنان را گسترش دهد. اگرچه اضافه کاری یک امر داوطلبانه است، اما این شرکت کارکنان خود را به این امر تشویق می‌کند که گفته شده می‌تواند در طولانی مدت به سلامت کارکنان ضربه وارد کند. درحالی‌که کارکنان صنعت بازی‌سازی زمان‌های استراحت طولانی مدت نصیبشان می‌شود، اما کسانی که در توسعه‌ی این بازی مشغول هستند، معمولا برای جلوگیری از کاهش ساعت کاری، از این کار منع می‌شوند. به‌طوری که یکی از کارکنان تیم توسعه‌ی بازی فورتنایت گفته که «هیچ کس دوست ندارد در این جایگاه باشد». این بازی به‌عنوان محبوب‌ترین بازی حال حاضر که در سبک بتل رویال جریان دارد، دائما در حال به‌روزرسانی روی تمامی پلتفرم‌هایی‌ است که برای آن منتشر شده است.

یکی از دلایلی که مدیران اجرایی و صاحبان شرکت اپیک گیمز برای این‌چنین فشاری بر کارکنان خود دارند، تلاش برای هرچه بیشتر و محبوب نگه داشتن این بازی‌ است؛ خصوصا با وجود رقبای جدید و قوی مانند بازی Apex Legends که به سرعت در حال توسعه و فراگیر شدن است. حتی مواردی نیز گزارش شده مبنی بر اینکه برخی از افراد تیم توسعه‌ی بازی فورتنایت که از کار کردن در آخر هفته‌ها سر باز زده‌اند، توسط اپیک گیمز از کار برکنار و برای همیشه از این تیم کنار گذاشته شده‌اند. البته این موارد به اشکال دیگری نیز روایت شده‌اند. به این شکل که کسانی که برای کار کردن به میزان طولانی مدت مخالفت کرده‌اند، سریعا با اشخاصی دیگر جایگزین شده‌اند. یکی دیگر از کارکنان که نخواسته نامش فاش شود این‌چنین گفته که افرادی که جایگزین می‌شوند از نظر مدیریت این شرکت، دور انداختنی هستند.

Fortnite

یکی دیگر از مشکلاتی که به واسطه‌ی این جایگزینی‌های عجولانه پیش می‌آید، در بخش پشتیبانی و سرویس مشتری است. به نحوی که پیش‌تر در طول یک روز بین ۲۰ تا ۴۰ درخواست یا انتقاد برای مشکلات و مسائل فنی از سوی کاربران ثبت می‌شد. درحالی‌که این عدد حالا نزدیک به ۳ هزار است. حال و باتوجه‌به اینکه افرادی که جایگزین افراد قدیمی می‌شوند، نیاز به آموزش و یادگیری دارند، احتمالا باید منتظر بروز مشکلاتی نیز در بخش سرویس‌های مربوط‌به مشتریان باشیم. یکی از سخنگوهای استودیو Epic Games اعلام کرده که تمامی این موارد، از جمله شرایط و ضوابطی که برای استخدام افراد جدید به کار برده می‌شود، اضافه کاری‌های سنگین، نبود زمان استراحت کافی، ضربات روحی و روانی که به کارکنان وارد می‌شود و خلاصه مواردی که ذکر شد، مستقیما توسط استودیو و تیمی که مسئولیت توسعه‌ی بازی Fortnite را بر عهده دارد، رهبری نمی‌شود و از جای دیگری‌ست.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده