// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نمایش واقعیت مجازی E3 امسال با همکاری شرکت UploadVR برگزار می‌شود

شرکت رسانه‌ای UploadVR با انتشار یک ویدیو اعلام کرده است که رویداد E3 VR Showcase را در نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌کند.

شرکت‌هایی نظیر یوبی‌سافت، اسکوئر انیکس، مایکروسافت زمان برگزاری کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2019 را اعلام کرده‌اند و ازطرفی PC Gaming Show هم کنفرانس مخصوص به‌خودش را دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت رسانه‌ای UploadVR هم در نمایشگاه E3 2019 حضور ویژه‌ای خواهد داشت.

آپلود وی‌آر اعلام کرده است که در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) رویداد E3 VR Showcase را در نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌کند. درادامه اعلام شده است که این رویداد، شباهت‌ بسیاری به نینتندو دایرکت و State Of Play دارد. ازاین‌رو شاهد یک ویدیو از پیش ضبط شده هستیم که شامل تریلرها و اخبار مختلفی حول بازی‌های واقعیت مجازی خواهد بود تا کاربران و دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی هم بتوانند از بازی‌های جدید و منحصربه‌فردشان لذت ببرند.

کاربران می‌توانند ساعت ۱۲ به‌وقت EST، این رویداد را از طریق کانال یوتیوب UploadVR، تماشا کنند. درادامه می‌توانید ویدیو معرفی E3 VR Showcase را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. قطعا حضور محتویات واقعیت مجازی در نمایشگاه E3 2019 خبر خوبی است و امیدواریم شاهد پروژه‌های جذاب و متفاوتی برای کاربران باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده