// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Days Gone با محوریت نحوه ساخت موتور سیکلت دیکن

به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Days Gone منتشر شده است که در جریان آن تیم سازنده در مورد موتور سیکلت دیکن و نحوه ساخت آن توضیح می‌دهند.

بازی Days Gone پس از مدت‌ها انتظار بالاخره جمعه هفته جاری به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که نحوه ساخت و عملکرد موتور سیکلت دیکن، کاراکتر اصلی بازی، را نشان می‌دهد.

درواقع در این ویدیو اعضای Bend Studio، سازنده بازی دیزگان، در مورد این‌که موتور سیکلت دیکن چگونه می‌تواند او را از شرایط بحرانی و حمله فریکرها نجات دهد، صحبت می‌کنند. ازطرفی در این ویدیو اشاره می‌شود که موتور سیکلت دیکن تنها یک وسیله برای گشت‌وگذار نیست، بلکه یک المان برای زنده‌ماندن و بقا به‌حساب می‌آید. شما در طول بازی می‌توانید موتور سیکلت خود را در نقطه‌ای قرار دهید که بتوانید در صورت لزوم سریعا به‌ آن دسترسی داشته باشید و فرار کنید. همچنین کیف روی آن را به‌درستی ارتقا دهید تا بتوانید وسایل بیشتری را حمل کنید.

درادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر اطلاعات کافی از جهان بازی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش کامل دیزگان را مطالعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده